welcome to kikis kitchen

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΥΑΛΕΖΙΚΑ ΤΟΣΤΑΚΙΑ

 

Αγαπητέ Jamie Oliver,

Σάββατο βράδυ δέκα χρόνια πριν(ωχ πολύ βαρύ ακούστηκε): ντύνομαι,βάφομαι,στολίζομαι,μιλάω με τις φιλενάδες μου 17 φορές μέχρι να συνεννοηθούμε στο τι(θα  φορέσουμε),στο που(θα πάμε),στο ποιες(ποιες θα έρθουν),στο γιατί(το γιατί κολλάει σε όλα τα προηγούμενα άνευ λόγου και αιτίας).

Σάββατο βράδυ σήμερα:με τον αντρούλη μου,μπυτζαμούλες,ταινιούλα και ουαλέζικα τοστάκια(θα μπορούσα φυσικά να προσθέσω....κουρασμένη,νυσταγμένη,λίγο αγχωμένη για κάποια πράγματα....αλλά  όχι δεν θέλω να σου γκρινιάξω σήμερα)
Τι πρωτότυπα τοστάκια ήταν αυτά φίλε μου!Εντυπωσιάστηκα στο λέω.Υγιεινά,νόστιμα και εύκολα.Ζουμερά χωρίς  όμως να "στάζουν"...δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ..Ταιριάζουν παντού,μέσα στο σπίτι,έξω από το σπίτι,για πρωινό για βραδινό,για χορτοφάγους,για μικρούς, για μεγάλους...θέλω να βγω και να φωνάξω στα σοκάκια...φτιάξτε τα τοστάκια....εντάξει υπερβάλλω αλλά έχει πλάκα.Τα λέμε...

Η ετυμηγορία του άσημου κοινού


Ο Λακωνικός: ο μόνος δοκιμαστής για το σημερινό μου πιάτο γι  αυτό  δώστε βάση στην κριτική του,είπε:"πολύ ωραία".Μάλιστα έφαγε και μια φέτα με το Ουαλέζικο μείγμα από πάνω χωρίς να το ψήσω και του άρεσε και αυτό.


Όσο ζω μαθαίνω

γιαούρτι στο τοστ και μάλιστα ψημένο.


Αλλαγή σχεδίων

τα πάντα κατά τον σεφ εποίησα

Φάτε μάτια ψάρια









LETS DO IT

ΥΛΙΚΑ
1 φραντζόλα τσιαπάτα
100γρ τυρί τσένταρ
4 κουταλιές της σούπας γιαούρτι άπαχο
2 κουταλιές της σούπας σιναπόσπορο
1 κουταλιά γούστερ σος(σας έχω ξανά πει για την συγκεκριμένη,είναι γνωστή σάλτσα και αφού την βρήκα εγώ στο "εδώ" σούπερ μάρκετ σίγουρα μπορείτε και εσείς)
ταμπάσκο κατά βούληση

επί το έργον

-κόψε τη φραντζόλα σε 8 φέτες
-βάλε τις φέτες στο φούρνο να φρυγανιστούν(στο γκριλ,μόλις κοκκινίσει λίγο η μια πλευρά γυρίζουμε από την άλλη)
-σε ένα μπολ βάλε το τσένταρ(τιμμένο στον τρίφτη ή στο μπλέντερ),το γιαούρτι,τον σιναπόσπορο,την γούστερ σος και ταμπασκο αν θέλεις.
-μοίρασε το μείγμα πάνω στις φρυγανισμένες φέτες
-βάλε ξανά στο φούρνο στο γκριλ μέχρι να χρυσίσουν και να γίνουν τραγανά
 THATS ALL

28 σχόλια:

  1. Ταιριαζουν παντού... με βραδινη γόβα, με φλατ μπαλαρίνα, στην μπανιέρα οσο περιμενεις να δραση η μάσκα μαλλιού χα χα!
    Λοιπον πολυ ομορφα φαινονται καιζουμερα και μου αρεσει η φάση με το γιαουρτι... αλλά.
    Πάντα υπάρχει ενα μεγαλο αλλά. Εμενα δεν μου πολυαρεσει το τσένταρ. Ειχα δοκιμασει μια φορα και μου φαινεται οπτικα και γευστικα κάπως πλαστικο. Μπορώ να βάλω καποιο άλλο τυρι κυρία Σεφ?
    Καλή χώνεψη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως ετσι,το πιασες το νοημα,ταιριαζουν παντου......εισαι θεα μα ποσο γελεσα!!!
      Παντου υπαρχει ενα αλλα,αλλα παντου υπαρχει και μια λυση για ενα προβλημα....μπορεις να βαλεις οποιο κιτρινο τυρι θελεις,χρειαζεται δηλαδη ενα μαλακο τυρακι που να λιωνει.....αααα εχεις αδικο για το τσενταρ,πολυ νοστιμο ειναι,για ξαναδοκιμασε το και δεστο με αλλο ματι!!!!!

      Διαγραφή
    2. opos ta les einai beauty sketo plastiko eidika pano se pitsa vgazi ena ladi les k vriskese se sinergio autokiniton kai anarotiese na kratiso ligo kai gia to amaksi????xaxaxa

      Διαγραφή
    3. @Roula Roula Lixouda. Ε μα, πες τα. Απορω πως το δίνουν στα παιδιά τους γκουχ γκουχ...

      @Kika la grande chef. Να μου θυμισεις καμια βδομάδα πριν τα γεννεθλια σου, να προλάβω να κλείσω τον πιλότο χα χα!

      Διαγραφή
    4. @Beauty μου,οκ....εχω βαλει ηδη υπενθυμιση να στο υπενθυμισω,ειναι να μη μου τάξεις εμενα....αχαχαχαχ!!!!!
      @roula και beauty:αντε καλε,τι ξερετε και σεις απο γευση(οχι δεν σας λεω ασχετες..αχαχαχ),μου το "φαγατε" το καλο μου το τσενταρ το γλυκουτσικο!!!

      Διαγραφή
  2. αααααααα τα λες και πιτσακια στο αψε σβησε!!!! γιαμι γιαμι!!! θα τα δοκιμασω φυσικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω ντολμαδακι...απο αυτα που εχω διαπιστωσει για τις γευστικες σου προτιμησεις... θα σου αρεσουν πολυ!!!εχεις δικιο μπορουμε να ταπυμε και vegeterian πιτσακια!!!!
      φιλιααα πολλαααα!!!!!

      Διαγραφή
  3. πω πω νοστιμιές.. Αχ και κανω διαιτα.. Οκ.. θα βαλω ψωμι ολικης και gouda light.. Λες να βγει τιποτα της προκοπης?? φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου ελπιδα μου!!!
      Βαλε ψωμακι ολικης(και γω εκανα μερικα με ολικης) και προσπαθησε να κοψεις λεπτουτσικες τις φετες για να γευεσαι περισσοτερο το "απο πανω" παρα το ψωμακι.Νομιζω ενα γκουντα λαιτ θα ειναι μια χαρα,μαζι και με το λαιτ γιαουρτακι....οτι πρεπει για διαιτα Ελπιδα!!!!(οταν τελειωσεις ομως με τη διαιτα να τα φτιαξεις και με τσενταρ!!!)
      φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. Ε, ναι ρε συ, γιατί το βαριέσαι το τοστ με τα ίδια και τα ίδια! Πολύ ωραία ιδέα, και άψογη εκτέλεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη μου χρυσα!!!!!
      ετσι οπως τα λες,αυτο ξεφευγει απο το συνηθισμενο τοστακι καιειναι ακρως ηγιεινο!!!
      ...αψογη εκτελεση...με κανεις και κοκκινιζω :P !!!!!
      φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  5. Λατρεμενος Τζέιμι!!!!!!!!! Τελειο φαγακι, αλλα θα βγαλω το ταπασκο, γιατι δεν μου αρεσουν τα καυτερα!
    Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπαμε Jamie!!!!Αν και του παει πολυ το καυτερουτσικο,ειναι τελειο και χωριςαυτο!!Δοκιμασε το Αριαδνη μου!!!
      φιλια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραίο! Το καλύτερο φαγητό για μπιτζαμούλες και ταινιούλα! Να πάνε τα φαρμάκια κάτω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως μαρια μου,αντε και κανα ποτηρακι κρασι...εκει να δεις γλεντια!!!!
      φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με τον άσημο δοκιμαστή, πρέπει να γίνανε πολύ ωραία (λιωμένο τυρί σε ψωμί
    και άσχημο δεν γίνεται). Το ιδανικό φαγητό για χουχούλιασμα μπροστά στην τηλεόραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως...οπου εχει λιωμενο τυρακι λιγο δυσκολο να ειναι ανοστο!!!!
      το ιδανικο φαγητο αλλα και ο ιδανικος καιροςγιαχουχουλιασμα(εβρεχε,αχαχαχ)
      φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το :Σάββατο βράδυ δέκα χρόνια πριν(ωχ πολύ βαρύ ακούστηκε)...κάπως "κλικ" μου έκανε και μάλιστα, άκρως επετιακό για την περίπτωσή μου :-)

    Διαθέτω όλα τα υλικά (κι' ας μην είναι Σαββατόβραδο, πλην σιναπόσπορου.
    Λες να βάλω μια καλή κουταλιά αρωματικής μουστάρδας, που ταξίδεψε μαζί μου από την Γαλλία προφάτως;
    Δεν θα μου στεναχωρηθεί ο Jamie, ελπίζω λόγω καταγωγής ;-)

    Καλώς σε βρήκα Kikitchen, παρέα με τον Chef σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Πηνελοπη μου και απο δω!
    Μια κουαλια μουσταρδας νομιζω θα ταιριαζε πολυ...αλλωστεκαι ο Jamie εχει μια αδυναμια στις(αγγλικες)μουσταρδες!!!Επισης θα ηταν ωραιο να βαλειςκαι σουσαμι...δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι "ουαλεζικο" το τοστ...σιγουρα ομως θα ειναι νοστιμο!
    ...αχ πηνελοπη μου....δεκα χρονια πριν...τι να λεμε τωρα!!!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια τα "τοστάκια" σου Κική μου!!!! Φοβερή νοστιμιά και ό,τι πρέπει για λιχουδιά Σαββατόβραδου και ταινία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κικη μου!
      Ευκολα γρηγορα και απλα και αν ειμαι και καλη η ταινια...τι αλλο θελουμε!!!!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  11. mmmmm oraia fenontai kai eukola oti prepei gia vradino taka taka mam xaxaxxa ego chedar den vazo pou na girisei o kosmos anapoda , 5 mines to faga me to kilo stas agglias oute zografisto na to do den thelo opote gooda kai pali gooda pou lionei iperoxa !keep cooking kika and keep feeding us!!xxx

    lixoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με γκουντα μια χαρα θα ειναι, ο jamie ξερεις εχει ενα κολλημα με το τσενταρ! Αυτη η αγγλια σου χει φαει την ψυχη!!!!! Σε φιλω...πιο πολυ ομως τον αστερομπεμπακο!!!!

      Διαγραφή
  12. Τέλεια τα τοστάκια σου, κάτι διαφορετικό και σίγουρα πεντανόστιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ελενη!!!
      Ειναι νοστιμοτητα, τα προτεινω ανεπιφυλαχτα!!
      Φιλια!!!

      Διαγραφή
  13. Γρήγορα , νοστιμότατα και πικάντικα!! Σλουρπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες mia xara μου,τα τοστακια ειναι μια χαρα!!!!!
      Φιλακια πολλα,ευχομαι να εχουμε μια νοστιμη εβδομαδα!!!!!!

      Διαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε