welcome to kikis kitchen

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΑ ΡΟΛΑΤΕ(Rindfleisch rollt) ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΜΟΥ



Αγαπημένη μου Τασούμου,

άραγε υπήρχε  περίπτωση να εμπλακείς  εσύ κάπου και να μην γίνει πάταγος;

Αμφιταλαντεύτηκες μέχρι να μου δώσεις την πολυπόθητη.Αγχώθηκες,σε έλουσε κρύος ιδρώτας,έφαγες όλα σου τα νύχια(όσα σου έχουν απομείνει), και τελικά η συνταγή εδόθη.Μου  την  έστειλες  με e-mail,μου την  έστειλες  μεσω facebook,μου  την είπες στο τηλέφωνο..να ξέρεις,άμα  δω  και κανένα γράμμα  στο γραμματοκιβώτιο θα πάρω τα βουνά.
Ως γνωστόν ο "Σωσου"παρ ότι ήρθε από τη Γερμανία στα τέσσερα του έχει ένα ιδιαίτερο κόλλημα  με όλα τα Γερμανικά προϊόντα,από ποδόσφαιρο μέχρι τα Λιντλ.Τα τελευταία χρόνια με την Τρόικα μάζεψε λίγο τις πεποιθήσεις του για την Μερκελική Χώρα για ευνόητους λόγους.Ως γνωστόν επίσης η γλυκούλα κυρα Δέσποινα,η πεθερούλα σου, είναι συγκλονιστική μαγείρισσα και πως να μην  είναι άλλωστε εφόσον διατηρούσε με τον αείμνηστο κύριο Γιώργο επί σειρά ετών ταβέρνα πολύ γνωστή με Γερμανικά και Ελληνικά εδέσματα.Από τις πρώτες συνταγές  που ζήτησες να μάθεις από την πεθερούλα σου ήταν τα ρολάτε και είχες απόλυτο δίκαιο.

-την συνταγή αυτή φαινομενικά την προσεγγίζεις εύκολα αλλά θέλει το χρόνο της και τον τρόπο της.Εμφανίσιμη αλλά τελικά ο πλούτος και αυτό που σε εκπλήσσει  είναι στο εσωτερικό.
συνταγή αυτή σε ξε-αγχώνει και σε βγάζει από τη δύσκολη θέση(πχ σε ένα οικογενειακό,γιορτινό,φιλικό τραπέζι)
συνταγή αυτή μπορεί να παίξει σε πολλά επίπεδα(πχ από ορεκτικό μέχρι κυρίως)
-την συνταγή  αυτή άμα την μάθεις καλά και έχεις υπομονή δεν θα σε απογοητεύσει ποτέ.
Τασούμου επειδή είσαι και παιχνιδιάρα, στις παραπάνω παύλες όπου βλέπεις τη φράση "συνταγή αυτή" βάλε το όνομα σου και ξανά διάβασε τες χωρίς τις παρενθέσεις.Μα πόσο σου μοιάζει η συνταγή σου!Τα λέμε...

Η ετυμηγορία του άσημου δοκιμαστή

Ο Λακωνικός: ξεπέρασε τον εαυτό του και είπε μερικές λέξεις παραπάνω.Πολύ γευστικό και νόστιμο και καλομαγειρεμένο.

Ο Πάτερ φαμίλιας: εδώ το κικιτσεν θα εξαγοραστεί σε λίγο από την microsoft(δεν νομίζω να γελάει κανείς!:p ) και ο μπαμπάς μου τώρα κατάλαβε  την ύπαρξη του.Ότι τόσο καιρό δηλαδή τους ρωτάω και πως σου φάνηκε το ένα και πως το άλλο,και φωτογραφίες και κακό,ήταν άκρως φυσιολογικό.Έτσι λοιπόν δήλωσε ότι στο εξής θα κάνει πιο εμπεριστατωμένες κριτικές.Αχ πως σε αλλάζει η δημοσιότητα.Τα ρολάτε λοιπόν τα βρήκε εξαιρετικά!Του θύμισε γερμανική γεύση την οποία ως πρώην μετανάστης ξέρει καλά."Μου αρέσει ακόμα και η σάλτσα που εγώ όπως ξέρεις σάλτσες και ζουμιά δεν τα μπορώ.Αν θα άλλαζα κάτι θα ήθελα να είναι λίγο καυτερό το κρέας,να τσιμπάει".Λαλίστατος ο φαδερ,ήταν να μην πάρει σοβαρά το ρόλο του ως δοκιμαστής...

Η Μάνατζερ: το Χριστουγεννιάτικο/πρωτοχρονιάτικο τραπέζι στην οικογένεια είναι θεσμός.Το να πει η Μάνατζερ να το προσθέσουμε  στο επερχόμενο Χριστουγεννιάτικο μενού...τι να λέμε τώρα,μεγάλη τους τιμή τα ρολάτε,άγγιξαν την τελειότητα.Η Μάνατζερ παλιότερα έκανε ρολάτε γεμιστά με κιμά,πέντε χρόνια μετανάστρια μπορεί να μην έμαθε την γερμανικήν αλλά τα φαγιά τους τα έμαθε και με το παραπάνω,είπε ότι τα ρολάτε αυτά είναι καλύτερα από τα δικά της.


Όσο ζω μαθαίνω

Ωραία ιδέα το ξερό άψητο κρεμμύδι στη γέμιση


Αλλαγή σχεδίων

καμία αλλαγή,τα πάντα κατά την Τασούμου εποίησα.

Φάτε μάτια ψάρια(να δείτε τις  φωτό με το καλό σας μάτι γιατί δεν είναι ιδιαίτερα φωτογενείς)












LETS DO IT
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΡΟΛΑ

4 μοσχαρίσια φιλέτα από μπούτι αρκετά χτυπημένα  ώστε να είναι σαν "σνίτσελ"
4 φέτες μπέικον
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
4 αγγουράκια τουρσί
μουστάρδα

Για την σάλτσα
1  κρεμμύδι
1 μικρή ντομάτα ψιλοκομμένη
1 κουταλιά πελτέ ντομάτας
1 γεμάτο κουταλάκι γλυκιά πάπρικα
αλάτι,πιπέρι

 Επί το έργον
 -στρώσε σε ένα πιάτο ένα φιλέτο
-άλειψα με μουστάρδα όλη την επιφάνεια
-πάνω από την μουστάρδα στρώσε τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια
-πάνω από τα κρεμμύδια άπλωσε μια φέτα μπέικον
-πάρε ένα αγγουράκι τουρσί και τοποθέτησε το στην άκρη του φιλέτου από εκεί που θα αρχίσεις να "ρολάρεις"
-ξεκίνα να τυλίγεις γύρω-γύρω στο αγγουράκι
-όταν το τυλίξεις όλο κάρφωσε μερικές οδοντογλυφίδες για να κρατηθεί.
-επανέλαβε τη διαδικασία με όλα τα φιλέτα
-βάλε σε ένα τηγάνι λίγο βαθύ ελαιόλαδο και άφησε να κάψει
-πρόσθεσε τα ρολά και άφησε τα μέχρι να κοκκινίσουν λίγο
-τοποθέτησε τα σε ένα πιάτο να "ξεκουραστούν"

-στο ίδιο τηγάνι πρόσθεσε το κρεμμύδι μέχρι να πάρει χρώμα ,ξύνοντας τα τοιχώματα και τον πάτο με μια ξύλινη κουτάλα(ένας από τους σεφ που με επισκέφθηκαν,ο Άντονι ο Μπουρνταιν μου είχε τονίσει επανειλημμένα ότι πάντα με την ξύλινη κουτάλα να τρίβω/γρατζουνάω το τηγάνι σε μια σάλτσα ώστε να απελευθερώνονται όλες οι κρυμμένες νοστιμιές στη σάλτσα)
-πρόσθεσε τον πελτέ και ανακάτεψε καλά
-πρόσθεσε την φρέσκια ντομάτα και την πάπρικα
-αλατοπιπέρωσε και άφησε  σε δυνατή φωτιά να βράσει για 2-3 λεπτά
-πρόσθεσε τα ρολά μέσα στην στην σάλτσα και χαμήλωσε τη φωτιά
-συμπλήρωσε με ζεστό νερό μέχρι να σκεπαστούν τα ρολά στο μισό και λίγο παραπάνω
-άφησε τα για 1 1/2 ώρα(εγώ τα άφησα 1 ώρα)
-βγάλε τα ρολάκια από το τηγάνι
-αν η σάλτσα σου είναι πολύ  νερουλή κάνε  το κόλπο με το αλεύρι,ξέρεις μισό ποτηράκι χλιαρό νερό,μια κουταλιά αλεύρι,χτυπάς να διαλυθεί και το ρίχνεις στη σάλτα,αφήνεις 3-4 λεπτά να δέσει

***Συμβουλή κυρά Δέσποινας: να το συνοδεύσεις με βραστή ζεστή πατάτα κομμένη στα 4 και ένα κομματάκι βουτυράκι πάνω στην πατάτα.

***Συμβουλή της Μάνατζερ:να βγάλεις τις οδοντογλυφίδες όσο είναι ζεστό ακόμα το κρέας γιατί αλλιώς θα έχεις πρόβλημα.

THATS ALL

37 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Μεχρι και εγω που δεν ειμαι πολύ του κρέατος, πείστηκα να το δοκίμασω... και αν σου πω οτι σκεφτκα να το βαλω στο τραπέζι των εορτών τι θα πεις?

    Βρε μπας και πρεπει να πάω ενα ταξίδι στην Γερμανια, πολύ φάι πρεπει να πέφτει εκει , απ οτι διαβάζω!

    Υ.Γ.
    Εγω θα ελεγα να το συνοδεψεις με πουρέ την επόμενη φορα. Δεν κάνει και κάπως γερμανικό side dish?!

    Καλή όρεξη! Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον αν κ συ το προσθεσεις στο εορταστικο τραπεζι νομιζω οτι τελικα τα χριστουγεννα ολοι θα τρωμε ρολατε....
      Καλα δεν εχεις παει ακομα στη γερμανια...αντε τι καθεσαι κανονισε tickets!λουκανικα σνιτσελ χαμος!!!
      Εχεις απολυτο δικαιο για τον πουρε,χμμμμ μαλλον πουρε λαχανικων!!!
      Καλο βρααααδυυυ!!!!

      Διαγραφή
    2. Οχι δεν εχω πάει... θα πάω που θα μου πάει χα χα!

      Πηρα σημερα το κρεας να το κανω αυριο... αλλά τελικά θα βγω όξω για φαγητο.

      Οχι με λαχανικά, πουρέ πατάτας θέλω, αμα ειναι να κάνω το εγκλημα να το κάνω σωστά (λαχανικά?! Ξενερωσιά λέμε).

      Διαγραφή
    3. καλα τα σπιτικα φαγια αλλα σαν το "οξω" με καλη παρεα εχει!!!
      αφου το πηρες το κρεας κανονισε να το κανεις προτου σου χαλασει...καλο και το "οξω" αλλα σαν το σπιτικο φαγακι δεν εχει......(κριση ταυτοτητας,αχαχα)

      Διαγραφή
    4. Το εφτιαξα σημερα! Δύο ωρες το αφησα σε χαμηλη φωτιά... λουκουμι σου λέω και η σαλτσουλα μέλι. Εφτιαξα και πουρε, αμ πως, μια φορά το μηνα μαγειρευω αλλά κάνω σωστή δουλεια χα χα.
      Εχω να πω το εξης, τι πρώτο πιάτο για χριστουγεννιατικο και οικογενειακο τραπέζι λέγαμε μεχρι τώρα. Αυτό το πιάτο ειναι για ρομάντικ dinner, να χάσει το φως του, να σε ερωτευτει με την πρώτη μπουκιά, να πει το I DO μπουκωμένος με την πίκλα !!!

      Διαγραφή
    5. αααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχ!!!!!
      Ελα ρε Beauty με συγκινεις....εισαι η καλυτερη μαθητρια ever...Αν δεν σε παντρεψω εγω να μην με λενε kikitchen!!!axaxaxaxaa!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μου πέσανε τα σαγόνια!!!!
    Τα σκέφτομαι εντονότατα για τον μπουφέ της Πρωτοχρονιάς!!
    Θυμάμαι παλιότερα που έφτιαχνα ρολάκια γεμιστά με κιμά (βρε που την έχω αυτήν την συνταγή??) αλλά το ρολάτε σου μου κλέψαν την καρδιά!!
    Τέλεια!!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα τελικα στις γιορτεςωολοι θα χουμε ενα ρολατε στο ταπεζι μας!!!
      Κ η μαμα μου με κιμα τα εκανε αλλα αυτα ειπε οτι της αρεσαν περισσοτερο, αν την βρεις την συνταγη σου ανεβασε την να την μαθουμε κ μεις!!!
      Φιλια!!!!

      Διαγραφή
  3. tasoymoy: beauty επισησ η πεθερουλα μου προτεινει αυτη την συνταγη με πουρε πατατασ!το εχω δοκιμασει κι ετσι και ειναι εξαιρετικο!και μπολικη σαλτσα απο πανω!!!!!!μμμμμμμμμ μου τρεχουν τα σαλια!την προτεινω οντωσ για γιορτινο τραπεζι και εχει κλεψει την παρασταση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ευχαριστω πολυ την κικιτσεν μου που μου εκανε την μεγαλη τιμη να βαλει την συνταγη μου!ειμαι πολυ χαρουμενη την διαβαζω και την ξαναδιαβαζω!!!!!!!!ευχαριστω και για τα καλα σχολια του σπυ τησ θειασ νιτσασ και του θειου στελιου!!!!!!!!!σασ ευχαριστω ολουσ!!!!!!!!!!!ελεοσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!αααα ειμαι πολυ χαρουμενη (το ειπα αυτο????????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσο χαιρομαι που χαρηκες και χαιρεσαι και χαιρομαστε τραλαλιμ τραλαλομ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Οκ βρε κοριτσια θα κατσω αυριο κιόλας να το κάνω λεμε, μου τρεξαν και εμενα τα σαλια μόνο που φαντασιωθηκα τον πουρέ αγκαλια με την σαλτσα :)

      Διαγραφή
    3. Κυρια Τασου μου, φοβερη η συνταγη. Τα συγχαρικια μου στην πεθερα :)

      Διαγραφή
    4. eyxaristo beauty!!!!!!!!xairomai pou sou arese i syntagh!ki emena einai oi agapimeni mou!!!!!tin exo kanei arketes fores gia na ftaso se kalo epipedo alla kai pali tin pethera mou den tin ftano!!!!!!!!!!kales giortes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!********************

      Διαγραφή
    5. Η μεγαλη επιτυχια στην συνταγη δεν ειναι μόνο η γευση (φοβερη!)
      αλλα οτι ειναι ευκολη στην παρασκευη... αναθεμα και αν εχω φτιάξει 10 φορες κρέας στην ζωη μου
      και το πιάτο σου το πέτυχα με την πρώτη.

      Καλές γιόρτες ευχομαι με υγεια!

      Διαγραφή
    6. Εγω τωρα γιατι χαιρομαι τοοοοσο πολυ που το πετυχες λες και το κανω εγω !@@$$^!/^#_@£

      Διαγραφή
  4. eimai sto grafeio k mou trexoune ta salia!

    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα να σε κερασω αναστασια!!!!!με μεγαλη μου χαρα!!!
      Καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  5. "οπου βλεπεις την φραση "συνταγη αυτη" βαλε το ονομα σου".Καλα Κικιτσα με εστειλες.Πολυ ευρηματικος τροπος γραφης που επισης δειχνει ποσο αγαπας την φιλη σου.BIG BRO(δηλαδη αυτη ειναι η αδερφη μου.Με το σαρκοφαγος δεν θα τονιζοταν οσο θα ηθελα). ΥΓ-Καλα η συνταγη της Τασου τα σπαει.Σαν γαριδακια-πατατακια θα τα ετρωγα αυτα τα στρογγυλουλια που βλεπω στις φωτο αν ημουν εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααχαχα!!! Ωωωω big bro,ωωωωω big bro!!!!σου στελνω ενα φιλι...κ ενα στην μαμ....και δυο στον στελακη.....και δυο στην αλεξανδρουλα!!!

      Διαγραφή
  6. Νοστιμότατο και ιδιαίτερο!
    Τί ώρα σερβίρεται, με την πρόταση κυράς Δέσποινας φυσικά...πλλλλλιιιιζζζζ

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπια μου η κυρα Δεσποινα το σερβιρει κυριακη μεσημερι!!!
      Απαραιτητως λεει οτι σερβιρεται με πατατες (πττοσαλατα, πουρες, βραστες)!
      5 ατομα μεχρι τωρα μου χουν πει οτι θα το προσθεσουν στο εορταστικο τους μενου!!!!! Αγαπαμε κυρα Δεσποινα!!! Αχαχα!!!!
      Φιλια!!!

      Διαγραφή
  7. λαθος ωρα μπηκα ρε γμτ....πειναωωωωω.... αυτα τα ρολακια με κολαζουν απιστευτα... τι να κανεις ομως που κοψαμε το βραδυνο....αχ προς τα καλη....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρουλα μαμ μου, αυτα τα ρολακια θα τα δοκιμασεις θες δεν θες στο χριστουγεννιατικο τραπεζι μαζι με την παραγγελεια σου (κατσικακι της νιτσας) και οοοολα τα σχετικα!!!!!!
      Ματς μουτς!!!!

      Διαγραφή
  8. eipa na rtho mia volta apo to blogospiti sou k epesa se sintagi tis tasou!!mmmmm rolakia kai fenontai k pentanostima!na po tin alitheia den perimena tetoia sintagi apo tin tasou perimena kati pio tasou pio trelo pio periergo pio monadiko opos monadiki einai kai auti!ta sigkekrimena rolakia ta exo faei apo allou alla eimai sigouri oti tis tasou tha einai klasis anotera mou vales idea gia to epomeno kiriakatiko trapezi !mporei na min dokimasa giati i kikitsA POLLES GIFTIES mou kanei teleutaia kai den mou dinei na fao alla fenontai poli telia ta skasmena kai zoumera kai to stomaxi mou gourgourizei(monimos)xaxaxa keep cooking kika and keep feeding us akous mari?feeding us leo oxi let us psofisten apo tin pina xaxaxaxaxa!!xxx

    lixouda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε ντεπαρε τον μπεμπουλη και ελαααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Την τεταρτη θα ερθεις θες δεν θες,εναν τον εχεις!!!!!

      Διαγραφή
    2. simera den mporo reee sernomaiiii!tetarti ennoeite pos tha rtho ena to xo to agori mou pou giortazei!kanonise perimeno kapoio theiko gliko na fao

      lixouda

      Διαγραφή
  9. axaxaxxaxaxaxaxaxaxaxa gelao giati tora paratirisa oti grafeis sta germanika tin sintagi kai strampouliksa ta matia mou xaxaxxax ksereis ta germanika sta dika mou aftia epi polemou otan akougan akougonte os vaxten vouxten souxten mouxten xaxaxaxaxxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική, έχεις δίκιο! Τα ρολάκια μπορούν να σταθούν αξιοπρεπέστατα από το Κυριακάτικο τραπέζι ως τον Χριστουγεννιάτικο ή τον Πρωτοχρονιάτικο μπουφέ! Εγώ θα προσθέσω και για τον Αποκριάτικο μπουφέ, καθώς ο καιρός παιρνάει πολύ γρήγορά! Πέρα από το ίδιο το κρεατάκι, εγώ λιμπίστικα την σαλτσούλα του! Ιδιαιτέρως θελκτική!!!
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απολυτο δικαιο Ειρηνη,ο χρονος τρεεεεχειιιιι,δεν ξερω σε ποιον γιορτινο μπουφε θα προστεθει αλλα το σιγουρο ειναι οτι θα προστεθει!!!!!!!!
      σε φιλω ,καλη εβδομαδααααα!!!!

      Διαγραφή
  11. παρότι τα ρολατε δεν είναι και πολύ φωτογενή, μας προειδοποίησες και τα είδαμε με το καλό μας μάτι και θέλουμε να δοκιμάσουμε ένα, έτσι για τη γευση βρε αδελφε! Εγώ επειδή τεμπέλα δεν θα κάνω Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, θα πάω καλεσμένη, αλλα ψήνομαι να τους στείλω την συνταγή, ξέρεις, υπονοούμενο μπας και σταθώ τυχερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ,σε βρισκω πολυ σωστη και ευρυματικη Τανια μου,ετσι να κανεις!!!!!!Μπορεις βεβαια να κανεις εσυ τα ρολακια και να τα πας στο τραπεζι.....αλλα ασε καλυτερα γιατι θα κλεψεις τις εντυπωσεις και δεν κανει!!!!!
      φιλακιααααα

      Διαγραφή
  12. Μπαίνει σαφώς στα υπό δοκιμή...το αμέσως επόμενο διάστημα...καθώς σήμερα προμηθεύτηκα μοσχαράκι κατάλληλο και διαθέτουμε και αγγουράκια τουρσί!!! YESSSSSS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελεια,αφου εχεις τομοσχαρακι και το τουρσι λιγο μπεικον χρειαζεται και χωρις να το καταλαβεις ετοιμα τα ρολακια!!!!!!!!!!Yupiiiiiiiii!!!!!!
      φιλια πολλα Πηνελοπη!!!!

      Διαγραφή
  13. Μωρέ Κική μου κοίτα να δεις τι έπαθα: είδα το τέλειο αυτό φαγητό μόλις το ανέβασες, το θαύμασα και το κοίταξα σαν ξελιγωμένη τόσο που...ξέχασα να σχολιάσω από την λαχτάρα μου! Τώρα λοιπόν που μπήκα για να ξαναδώ τα υλικά για να το προγραμματίσω, διαπίστωσα ότι λησμόνησα να καταθέσω τον ειλικρινή μου θαυμασμό! Μπράβο και σε σένα και στη φιλενάδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑΑΑ Αμαλια μου ποσο χαιρομαι για τα καλα σου λογια και ποσο χαιρομαι που θελεις να το φτιαξεις και εσυ!!!!!!Ευχαριστω και εγω και η Τασουμου και σου στελνουμε απο ενα φιλι!!!!

      Διαγραφή
  14. Κι εγώ, κι εγώ θέλω ένα ρολάτε ... κι αν δεν μου το στείλεις αμέσως ... θα το φτιάξω την Κυριακή γιατί είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!! Λουκούμι καλέ!!! Τί να πω η γυναίκα!!! Μπράβο!!!!!
    Φιλιά Κικίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ααα τα ρολατε τελικα μας κερδισαν ολους!!!!! Λουκουμι κικιτσα!!!! Θα σου εστελνα αλλα ειμαι απολυτως σιγουρη πτι εσυ θα τα φτιαξεις ακομα πιο ωραια!!
    Φιλια πολλααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε