welcome to kikis kitchen

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΝΤΑΡΚ PLAY TIME:7 ΜΕΡΕΣ 7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.




Αγαπημένη μου Νταρκ,

μιαν ωραία  πρωία εκεί  που  διάβαζα  την ανάρτηση σου για  τα υπέροχα χόρτα της Κέρκυρας και  την σπουδαία "απόδραση" σου στην  αγκαλιά  και στα  φαγητά της μανούλα  σου, βλέπω στο τέλος μια πρόσκληση


" Είσαι κόρη/γιος που μένεις με τη δική σου μητέρα χωρίς να έχεις γίνει ακόμα η μητέρα/ο πατέρας κάποιου άλλου; Βγάλε φωτογραφία από το τι υπάρχει στο καθημερινό τραπέζι και στην κουζίνα της μαμάς για μια βδομάδα τουλάχιστον, ακόμα κι αν είναι ένα τοστ!
7 ημέρες, 7 φωτογραφίες (7 ή και λιγότερες συνταγές αν μιλάμε για κάποιο πιάτο μη "κλασικό"). Οι φωτογραφίες δε χρειάζεται να είναι ωραίες, θέλω να πω επιτηδευμένες, μας ενδιαφέρει η αλήθεια, ωμή ή έστω μαγειρεμένη ;)
Τώρα αν είσαι μαμά/μπαμπάς, φωτογράφισε τι μαγειρεύει για τις δικές σου κόρες/γιους. Αν υπάρξει ανταπόκριση, πιστεύω πως ίσως θα έχουμε μια ωραία εικόνα για την οικογενειακή διατροφή, για το πόσο υγιεινά τρεφόμαστε τώρα, για το πόσο ενδεχομένως άλλαξε στην κουζίνα της η νέα μαμά σε σχέση με την παλιά.
Καλώ να παίξουν (αν το επιθυμούν φυσικά):
- Ντολμαδάκι
- Μάγδα
- Αναστασία - Sundayspoon
- kikitchen and the chef
- spoonstories
- Ariadni St.
- greenmixer


 Το  τι  χαρά πήρα όταν είδα και μένα στη λίστα προσκεκλημένων δεν λέγεται ,ως γνωστόν είμαι πολύ  του παιχνιδιού...σε  δεύτερη φάση βέβαια αγχώθηκα λίγο λόγω περιορισμένου χρόνου,να φανταστείς δεν προλαβαίνω ούτε κικιτσενοανάρτηση  να κάνω!

Στην οικογένεια μου ακολουθούμε σε γενικές γραμμές μεσογειακή διατροφή.Το βασικό γεύμα της ημέρας είναι το μεσημεριανό αλλά τρώμε κανονικότατα και το βράδυ σχεδόν όπως το μεσημέρι.Από το τραπέζι μας δεν λείπει ποτέ η σαλάτα και το ψωμί.
Στο παιχνίδι σου Νταρκ, είχα την αμέριστη συμπαράσταση της μανούλας μου(κατά κύριο λόγο τα δικά της φαγητά φωτογράφισα γιατί κατά κύριο λόγο τα δικά της φαγητά τρώμε) καθώς "τυχαίνει" να μας χωρίζει ένας όροφος .Τα Σάββατα ή τις Κυριακές το μεσημέρι έχουμε την πολυτέλεια να τα περνάμε στα πεθερίσιους και έτσι γευόμαστε και τα καλούδια της φωφώς που είναι εξαιρετική μαγείρισσα. Όπως καταλαβαίνεις είμαι κατηγορία 2 σε 1 στην καθημερινότητα μου, είμαι και μανούλα που μαγειρεύει και κορούλα που τρώει!


***μην ξεχνάς ότι είπες  πως  οι φωτογραφίες  δεν χρειάζεται να είναι ωραίες....τήρησα  τον κανόνα!

***Οι παρακάτω  μέρες δεν είναι με χρονολογική σειρά.



1η ΜΕΡΑ

Φασολάδα τρομερή.Είναι η καλύτερη φασολάδα που υπάρχει σε όλο τον κόσμο...η φασολάδα της μαμάς μου!




2η ΜΕΡΑ

Από αυτήν τη μέρα επέλεξα να φωτογραφίσω τα ντολμαδάκια γιαλαντζί.Συνηθίζουμε να τα τρώμε ως ορεκτικό και όχι ως κυρίως πιάτο.





 3η ΜΕΡΑ

 Λάχανο μαγειρευτό με καρότα και πατάτες.Αυτό είναι το αγαπημένο της μαμάς μου και από τα χειρότερα για τον άντρα μου. Εγώ κάπου στη μέση είμαι...με λίγο αλμυρό ψαράκι κάτι γίνεται.



4η ΜΕΡΑ
Φρικασέ με μαρούλια σέλινο και χοιρινό της πεθερίσιους.Υπέροχο πεντανόστιμο και βελούδινο.



5η ΜΕΡΑ

 Κριθαράκι με κοτόπουλο στη γάστρα με κόκκινη σάλτσα.Ένα φαγητό που το τρώμε ευχάριστα από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο.



 6η ΜΕΡΑ
Λαβράκι στο φούρνο και τα λόγια είναι περιττά.





 7η ΜΕΡΑ

Φασολάκια.Νοστιμότατα και ελληνικότατα.Όταν δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις ή αρακά θα κάνεις ή φακές ή φασολάκια.



Νταρκ ελπίζω να τα πήγα καλά...αχαχα....φιλιά,τα λέμε....

32 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Κορυφαία λέξη η κικιτσενοανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η κικιτσενοαναρτηση ειναι μια κικιτσενολεξη!αχαχχχα!!
      καλημερα κλεομενη και καλο σουκου!!!!

      Διαγραφή
  2. Γιάμι γιάμι Κικίτσα!! Καλημέρα και φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημεραααα Αθηνα!!!!!
      να εχεις ενα σουπερ ουαου τελειο σουκου!!!
      φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι που έπαιξες και ανταποκρίθηκες τόσο άμεσα! Μια χαρά τα πήγες και οι φωτογραφίες σου δεν είναι καθόλου άσχημες. Εντελώς μέσα στα γούστα μου η καθημερινή διατροφή που ακολουθείτε βλέπω.
    Θα μπορούσα λοιπόν να σε έχω άνετα μαμά ή κόρη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ καλο μου "παιδι" ή "μαμα"!!!!!!σουρεαλ!!!!
      Χαιρομαι νταρκ που σου αρεσε...η γνωμη σου μετραει για δυο καθως εσυ εθεσες τους κανονες!!!!
      πολλα φιλια,καλο σουκου και ευχαριστω για την προσκληση!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μια χαρά είναι το καθημερινό σου τραπέζι! Και το ψαράκι, και το κρεατάκι και τα όσπρια..Σήμερα βγαίνει και η δική μου λίστα. Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιλια μολις ειδα και το δικο σου φαγητοημερολογιο!!!!!!Αααα οοοχιι δεν θα στα πω εδω αλλα θα αφησω το σχολιο μου στο δικο σου μπλογκοσπιτο!!!
      πολλα φιλια σου στελνω και ευχες για καλο σουκου!!!!!

      Διαγραφή
  5. Α τρώτε πολυ ισορροπημένα, μπράβο στη μαμα/γιαγια/πεθερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να ναι καλα οι γιαγιαδες που μας "τρεφουνε" τανια μου!!!!!!
      πολλα φιλια και καλο σουκου!!!!

      Διαγραφή
  6. Όλα θα τα έτρωγα, άλλα με περισσότερη όρεξη και άλλα με κάπως λιγότερη με κορυφαίο πιάτο τα ντολμαδάκια γιαλαντζί! Επειδή βαριέμαι να τα φτιάχνω στο δικό μου σπίτι, τα τσακίζω με μανία όταν τα βρω αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ!!!αχ και να το ξερα νωριτερα αμελι μου να σου στελνα μερικα πακετο!!!!!!
      καλο σαββατοκυριακοοοοοοο!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Εάν σου πω ότι το πιάτο που με ξεσήκωσε περισσότερο είναι το λαχανάκι??
    Το οποίο αν δεν το τρώει ο καλός σου, μπορείς να μου το στείλεις σε ταπεράκι, θα το εκτιμήσω ;-)
    Μπράβο σε όλες τις καλομαγείρισσες, μανούλα, πεθερούλα και κορούλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ οκ ελενα,την επομενη φορα θα ξερω τι να το κανω το λαχανο του αντρα μου!!!!πακετο στην Ελενα!!!!!!
      φιλια πολλα!
      να χεις ενα ωραιοτατο σουκου!!!!

      Διαγραφή
  8. Καθε μερα εχετε γιαλαντζι στο τραπέζι???? Αν ναι, θα ερχομαι να μου πετας μερικά απο το μπαλκόνι χα χα!
    Απλά τρελαινομαι (και η μαμα μου δεν τα φτιάχνει)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ οχι καλε καθε μερα αχαχ!!!απλα τα ντολμαδακια οοοοταν τα εχουμε δεν τα τρωμε ως κυριως πιατο αλλα σαν ορεκτικο,στη μεση!!!!Αφου μιουτη δεν τα κανει η μαμα σου τοτε να τα φτιαξεις εσυ,ειμαι σιγουρη οτι θα τα πετυχεις και θα ειναι τα πιο νοστιμα ντολαμαδακια εβερ!!!!!
      ενα σουπερ υπεροχο συκου να εχεις,
      φιλιααααα

      Διαγραφή
    2. Αντε πάλι να με βάζεις σε μπελάδες... καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
    3. Αχ εσυ!!!! Βασισου επανω μου κ θα σε κανω ξεφτερι....η κικιτσεν ξερει ;p
      Καλο κυριακοβραδο!!!!

      Διαγραφή
  9. Μια χαρά σε βρίσκω Κικίτσα! Στα ώπα-ώπα σε έχουν μαμά και πεθερά! Το ένα νοστιμότερο από το άλλο... Προτείνω στην επόμενη ανάρτηση της κατηγορίας "γίνε σεφ να σε εκτελέσω", να μάθουμε κι εμείς τη συνταγή για την καλύτερη φασολάδα του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Χρυσα μου!!!
      χμμμμ η σεφ μαμα μου δεν ξερω αν θελει να πει τα μυστικα της ωραιοτερης φασολαδας του κοσμου...αχαχ πλακα κανω,μου δωσες ωραια ιδεα τωρα χρυσα!!
      Πραγματικα στα ωπα ωπα με εχουνε και δεν εχω παραπανο...αλλα κι γω εεε,στα ωπα ωπα τις εχω και γω!!!!!
      φιλια πολλα και καλο υπεροχο σουκου!!!

      Διαγραφή
  10. Thank you very much!!
    nice to meet you!!its a nice idea to follow its other!
    kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα τέλεια σπιτικά καθημερινά λαχταριστα φαγητα!
    Εγώ είμαι φάν του φρικασέ!!!(respect) και τρελή συμπάθεια και στο λαβράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως τα ιδια ειμαι κ γω! Φαν του φρικασε και στα τοπ μου το λαβρακι!!
      Καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  12. Να είναι καλά η μαμά και η πεθερά δηλαδή και έχουμε να φάμε όλη την εβδομάδα!
    Όπως στα περισσότερα ελληνικά σπίτια και εγώ δεν πάω πίσω! Τα κλασικά πιάτα θα έλεγα,
    άλλα πεντανόστιμα και άλλα σχεδόν υποχρεωτικά.
    Έσκισες στη πρόκληση Κikitchen, θα έχουμε και νικητές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα mookies και συ απο τις τυχερες εισαι σαν και μενα...μανουλα πεθερουλα...παντως νηστικες δεν θα μεινουμε ποτε!!!!
      Χμμμ νικητες....αρα επαθλο....μου καλοακουγεται η ιδεα σου, αχαχαχ!!
      Φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  13. Αμαν τι ωραία πραγματακια ειναι αυτα;;;;
    Κόλλησα στα ντολμαδακια
    Ευχαριστω για την πρόσκληση, το έκανα και γω σημερα το ημερολογιο μας, κοπιάστε !
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις ειδα και το δικο σου υπεροχο μαγειρικο ημερολογιο αριαδνη μου!!
      Νομιζω πως ολες τα πηγαμε πολυ καλα, αλλωστε αυτη ειναι η καθημερινη μας πραγματικοτητα!!!
      Φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  14. RESPECT.Επειδη ειναι η μανα μου και επειδη με αυτα τα φαγητα μεγαλωσα.Αλλα για να πω την αληθεια εκανε τα χειροτερα μου.Λαχανο?Φασολακια?Ντολμαδακια γιαλαντζι?(ναι ρε δεν μου αρεσουν τα γιαλαντζι,τραβας κανενα ζορι?).Που ειναι η τηγανια,το κατσικακι γεμιστο,τα μακαρονια με κιμα,η μαγειριτσα(η καλυτερη της Ευρωπης),μοσχαρακι με πατατες(που λιωνουν) στο φουρνο?Σαρκοφαγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ετσι γιατι εισαι ο ΣΑΡΚΟΦΆΓΟΣ και τον τιμας τον τιτλο σου, γιατι εισαι ο μπρο μου και την τιμας την μανουλα σου/μου.....και την αδερφουλα σου!! Αχαχα!!!

      Διαγραφή
  15. Ωραίο παιχνίδι αυτό των επτά ημερών και τα φαγητά...
    Ωραία τρώτε θα έλεγα... μια χαρά η μαμά και η πεθερίσιους...
    Το λάχανο με τις πατάτες και τα καρότα πολύ μου άρεσε έτσι όπως το είδα... ωραιότατο είναι.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα και εμενα μου αρεσε πολυ το παιχνιδι της νταρκ!!! Οπως καταλαβες μαριον μου νηστικη δεν θα μεινω ποτε!!! Αχαχα!
      Φιλια!

      Διαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε