welcome to kikis kitchen

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΧΑΒΙΤΣΙ ΚΑΙ ΓΑΡΙΔΕΣ ΜΕ RASPBERRIES




Αγαπημένε σεφ,



υπάρχουν φαγητά που  μαζί με τα υλικά τους κουβαλάνε και ολόκληρη ιστορία μέσα τους.
Να  καλή  ώρα  το χαβίτσι που έχει θρέψει γενιές και γενιές(ποντιακές γενιές) και βοήθησε και αυτό με τη σειρά του στο μεγάλωμα των παιδιών και στη θρέψη της ποντιακής οικογένειας που ουκ ολίγα έχει περάσει στην πορεία των χρόνων. 

Πρόκειται για έναν  χυλό,κάτι σαν μπεσαμέλ ή πουρέ ή κρεμούλα καλύτερα ,το οποίο αποτελείται κατά βάση από νερό,καλαμποκίσιο αλεύρι και βούτυρο. Οι μανούλες τάιζαν τα μωράκια τους με αυτή την κρεμούλα γιατί που να τρέχεις να βρεις φαριν λακτέ και έτοιμη  βιολογική κρέμα με δημητριακά, φρούτα και έξτρα σίδηρο. . . Ήταν  οικονομικό αλλά και θρεπτικό φαγάκι που το έτρωγαν στην οικογένεια  από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο μέλος. Μπορούσε εύκολα να μετατραπεί σε επιδόρπιο(προσθήκη ζάχαρης αντί τυριού κατά την εκτέλεση) και ήταν το fast food τους(σε 10 είναι έτοιμο).

Η γεύση του είναι απλή,ουδέτερη μπορώ να πω και έτσι μπορεί κάποιος με βάση το χαβίτσι να παίξει γευστικά σε πολλά επίπεδα.Στην προσπάθεια μου λοιπόν να εκμοντερνίσω το χαβίτσι,το συνδύασα με μια γλυκόξινη σαλτσούλα από γαρίδες και raspberries. . . καλά  μην ψαρώνεις με τα raspberries,κάτι κατεψυγμένα σμέουρα  είναι που βρήκα στο σούπερ μάρκετ και τα πήρα γιατί μου άρεσε η συσκευασία.Βέβαια πρέπει να ομολογήσω ότι η γλυκόξινη γεύση τους με τις  γαρίδες ήταν "θαύμα γεύση"! 

. . . κατά τα άλλα φίλε μου η χθεσινή μέρα ήταν μουντή και βροχερή, με αρκετή δουλειά στη δουλειά, ήθελα να πάω και τα παιδιά για κούρεμα αλλά απουσίαζε η κομμώτρια, τέλος πάντων δεν πτοήθηκα . . .το χαβίτσι μου εγώ.Τα λέμε. . . 



Η ετυμηγορία του άσημου κοινού

Μάνατζερ: είναι απίθανο, μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια.Ταιριάζει τέλεια με την γλυκόξινη γεύση. Με κάποιες παρεμβάσεις θα μπορούσε να είναι πιάτο εστιατορίου.




Όσο ζω μαθαίνω


Τα νιάτα είναι αυθάδη και αλαζονικά, ε  Τασουμου?Χμμμ  να θυμηθώ να γράψω  πάνω  σε  αυτό  κάτι . . .ένα βιβλίο ας πούμε!


ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ








LETS  DO IT


ΥΛΙΚΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΒΙΤΣΙ


  • 750ml νερό  συν 1,5 κούπα νερό ακόμα
  • 1 κούπα καλαμποκίσιο αλεύρι κατά προτίμηση φουρνιστό
  • 1/2 κούπα τριμμένο τυρί της αρεσκείας  σου  που να λιώνει
  • 120γρ περίπου βούτυρο κατά προτίμηση αγελαδινό
  • αλάτι πιπέρι


ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΡΙΔΕΣ

8-10 γαρίδες καθαρισμένες
8-10 rapsberries κατεψυγμένα
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι ζάχαρη
αλάτι



Επί το έργον

-ζέστανε λίγο λάδι σε ένα τηγάνι και πρόσθεσε το κρεμμύδι

-σοτάρισε για δυο λεπτά και ρίξε  από πάνω τη ζάχαρη και  άφησε για 2 λεπτά ακόμα

-χαμήλωσε λίγο τη φωτιά ρίξε   τα raspberries και τις γαρίδες, ανακάτεψε με απαλές κινήσεις





-βάλε αλάτι

-αν δεις ότι σώθηκαν τα υγρά και δεν έχουν ψηθεί οι γαρίδες,πρόσθεσε λίγο νερό 

-μόλις είναι έτοιμες οι γαρίδες κλείσε το μάτι και άφησε στην άκρη 


-βάλε τα 750ml νερού σε μια κατσαρόλα,πρόσθεσε το αλάτι ,πρόσθεσε 1 κουταλάκι περίπου αλάτι και άφησε το να βράσει

-σε ένα μπολ πρόσθεσε το αλεύρι και στη συνέχεια την 1,5 κούπα  νερού ώστε να γίνει ένας ωραίος χυλός(ίσως χρειαστεί περισσότερο νερό,βάλε τόσο όσο χρειάζεται ώστε να είναι σαν χυλός)

-πρόσθεσε τώρα τον χυλό σιγά-σιγά στο νερό που βράζει και ανακάτεψε έντονα

-μόλις δεις ότι έπηξε,ότι έγινε σαν πουρές πατάτας,κλείσε το μάτι και πρόσθεσε το βούτυρο ανακατεύοντας συνεχώς.

********κανονικά  αν θέλεις να είσαι πιστή  στην παραδοσιακή συνταγή, το βούτυρο πρέπει να το τσιγαρίσεις και μετά να το προσθέσεις(θα μου πεις τότε τα τριγλυκερίδια ήταν άγνωστη λέξη και το "λιπαρό" είδος πολυτελείας)εγώ το έριξα σε κομματάκια "ατσιγάριστο"


-πρόσθεσε τώρα το τριμμένο τυρί και τέλος!

-αν θέλεις πρόσθεσε τις γαρίδες μέσα στο χυλό ή σε κάθε πιάτο ξεχωριστά όπως έκανα εγώ.


@@@ Η κυρα Λένη, συνήθιζε να κάνει αρκετά πηχτό το χαβίτσι,σκέψου κάτι σαν χαλβάς,τον οποίο κατέβαζε από τη φωτιά,τον χαράκωνε παρακαλώ με το μαχαίρι και έριχνε από πάνω το καυτό αγελαδινό βούτυρο

@@@ Αν αντί για αλάτι βάλεις ζάχαρη έχεις μια ωραιότατη γλυκιά κρεμούλα

@@@συνήθιζαν να βάζουν μικρά κομματάκια από χοιρινό πολύ λιπαρό κρέας, σαν παστό.


THATS ALL





59 σχόλια:

  1. Δεν το γνώριζα το παραδοσιακό αυτό φαηγτό, είναι πολύ ενδιαφέρον!! Κομμάτι της γαστρονομικής μας ιστορίας!! Όσο για την δική σου εκδοχή!! Πολύ εξωτική! Μπράβο σου Κική μου!! Καλή μας όρεξη γιατί πεινάω και έμεινα να λαχταρώ να ήμουν το χέρι που κρατάει το πιρούνι χα χα !! Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνουλα μου σε ευχαριστώ! !!!Η παράδοση νομίζω ότι είναι η βάση όλων!
      Το συγκεκριμένο κουβαλάει μαζί του μνήμες και ιστορία! !
      Φιλάκια και να έχεις ένα υπέροχο και νόστιμο τριήμερο! !!

      Διαγραφή
    2. Αθηνουλα μου σε ευχαριστώ! !!!Η παράδοση νομίζω ότι είναι η βάση όλων!
      Το συγκεκριμένο κουβαλάει μαζί του μνήμες και ιστορία! !
      Φιλάκια και να έχεις ένα υπέροχο και νόστιμο τριήμερο! !!

      Διαγραφή
  2. Ουτε κι εγώ το ήξερα το χαβίτσι αλλά από τα συστατικα και την περιγραφή είναι σίγουρο ότι θα κου αρέσει. Για το συνδυασμό τι να πω, έχει δίκιο η μάνατζερ, εξελίσσεσαι σε σεφ πραγματικό και αστεράτο (βλ. Μισελέν αστεράκια!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!!Εγώ μόνο κάτι λάστιχα Μισέλ εν ξέρω . . .για αστέρια ούτε λόγος, αχαχα! !!!
      Σου στέλνω φιλιά και εύχομαι ένα σούπερ τριήμερο! !!

      Διαγραφή
  3. Το χαβίτσι μοιάζει με ένα ιδιοσκεύασμα της πατρίδας μου που το λένε κατσαμάκι.
    Εσύ του έδωσες μια άλλη μορφή αρκετά πιο μοντέρνα.
    ( δες λίγο τη συνταγή σου έχουν ξεφύγει οι γαρίδες στην εκτέλεση)
    Καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξάνθη μου είσαι θυσαυρος!σε ευχαριστώ και για μια ακόμα φορά για τη διόρθωση! Οι γαρίδες μπήκαν στη θέση τους!
      Το έχω ακουστά το κατσμακι αλλά δεν ήξερα ότι ήταν παρόμοιο με το χαβίτσι!

      Πολλά φιλιά και καλό τριήμερο! !!!

      Διαγραφή
  4. Νταξ΄αυτο δεν ειναι πιάτο, ειναι piece of art!
    Ασε που διαβασα το τιτλο και νομισα οτι ειναι μοριακη κουζινα... μου εκανε πολυ σικ & ξωτικό το όνομα Havichi!!!
    Καλο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ πλακα πλακα τωρα που το λες havichi....ακουγεται τρε σικ!!!
      καλο μηναααααα ναχουμεεεεεε!!!!
      φιλιαααα

      Διαγραφή
    2. Γεια χαρα σεφ Kikitchen!
      Θα φάμε κανα πιάτο, που χάθηκες?!

      Φιλια απο την ζεστή Αθήνα ;)

      Διαγραφή
    3. ομορφοκοριιιττσοοοο,κι γω ελεγα θα με ψαξει δεν θα με ψαξει,αχαχαχαχ!!!!!
      ασε με φαγανε τα μπιζνες και δεν εχω χρονο ουτε να μαγειρεψω και κυριως δεν εχω χρονο να κανω "τα μετα" του μαγειρεματος(φωτο,αναρτηση κτλ)....να φαω προλαβαινω φυσικα!
      Η Δραμα επιτελους "ζεσταθηκε" και βροχη εχουμε να δουμε αρκετο καιρο(μια εβδομαδα).Δυο μπανακια τα εκανα δεν λεω !
      Διακοπουλες θα πας ομορφοκοριτσο?Εγω φετος δεν το βλεπω...θα με κλαινε και οι ρεγγες απο σεπτεμβριο!

      Διαγραφή
    4. Είπα να μην ενοχλησω αμεσως, απο ευγένεια καθυστέρησα να σου χτυπήσω την πόρτα χα χα!
      Αααα μπίζνες ακούω... εκεινη την καντίνα μήπως?!
      Και η Αθήνα ζεσταθηκε ποικιλοτροπως ;)
      Οι διακοπές μου φετος θα ειναι της τελευταιας στιγμης... μου λέει το καλό μου προαίσθημα!
      Αντε καλέ, παρε τα αγορια σου και πεταξου μέχρι την Θασο, που ειναι κοντα και ιδανικά για πιτσιρίκια.
      Καλό υπολοιπο εβδομαδας σε ευχομαι!

      Διαγραφή
    5. κι γω λεω....μα κανεις να μη με ψαξει ρε παιδακι μου!!!!
      οχι οχι την καντινα δεν την εκανα ακομα.....αλλα ενα μαγαζακι το εκανα!οχι μην βιαζεσαι δεν πουλαω φαγητο....νυχια και μαλλια και μπικουτι και κραγιονια πουλαω :)
      Και μενα οι διακοπες μου ααααν διακοπαρω δεν ξερω ακομα,θα ειναι τελευταιας στιγμης και πιθανοτατα καμια θασο....αχ βρε αστερι με επιασες παλι(καθε χρονο μια θασο την παω)
      φιλια ομορφοκοριτσοοοο

      Διαγραφή
    6. Σκεφτηκα λες να ''ηξερε'' απο πριν και εξαφανίστηκε απο Ελλάδα χα χα!
      Αααα μανταμ Σεφ εισαι κοκέτα και μας το έκριβες. ΑΝ με βγάλει ο δρομος καμια φορά θα ερθω να μου φτιαξεις την μιζαμπλί ;) Πες μου οτι συμβουλός σου θα ειναι η κολλητη με το τυρμπάν, που κατέχει τα μυστικά του μποτέ!!!
      Ενα (καλοκαιρινο) φεγγαρι με ειχε βγάλει κι εμενα ο δρομος στην Θάσο (και την Σαμοθράκη)! Τι ομορφα νερά, πόσο πράσινο και ποσά παιδάκια χα χα.

      Διαγραφή
    7. Περασα να ευχηθώ καλές διακοπες... αν δεν εισαι ήδη παραλία με κουβαδάκια και κατασκευάζεις κάστρα!
      Hasta la vista, chef :)

      Διαγραφή
  5. Εγώ είμαι στο "όσο ζω μαθαίνω"!
    Η γιαγιά μου αυτό τυ χυλό τονα έλεγε κατσαμάκι και τον έτρωγαν με τυρί ή πετιμέζι.
    Εσύ πάντως το εξέλιξες σε γκουρμέ εκδοχή, εύγε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. helen καλο μηνα και καλο καλοκαιρι!!!
      το εχω ακουσει το κατσαμακι αλλα δεν ηξερα οτι ηταν ιδιο με το χαβιτσι!
      οσο ζω μαθαινω κι γω!!!! :))))
      φιλια!!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν το ήξερα και εγώ το χαβίτσι! Φαίνεται πολύ νόστιμο πιάτο και με τη γλυκόξινη σαλτσούλα...τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω μαρια μου!!!!!!
      χαιρομαι που εμαθες το χαβιτσι απο μενα,αχαχα!!!
      καλο μηνα και φιλιααα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Κική μου εκπληκτική όπως πάντα στην αφήγηση σου και σε ευχαριστούμε πολύ γιατί δεν τα γνώριζα, και πιό εκπληκτικό το πιάτο σου!!
    Μπράβο σου, πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!
    Α.. έφτιαξα την πίτα με τα αμπελόφυλλα στο φούρνο και άρεσε σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα μαχη ποσο χαιρομαι που εφτιαξες την αμπελοφυλλοπιτα!!!!!υποθετω οτι αφου αρεσε σε ολους αρα μια χαρα και πιο εκολα ψηνεται και στο φουρνο!!!θα τη δοκιμασω κι γω στο φουρνο την εομενη φορα!!!!!
      χαιρομαι επισης μαχη μου που που σου αρεσε το χαβιτσι(πιο πολυ χαιρομαι που σου το εμαθα εγω,αχαχαχαχ)
      πολλα φιλια καλη μου μαχη και καλο μηνα!!!!

      Διαγραφή
  8. Να που ένα παραδοσιακό "φαστ φουντ" μπορεί να γίνει ένα πιάτο γκουρμέ!! Κάπως έτσι δεν ξεκίνησαν τα γνωστά γκουρμέ πιάτα ανά την υφήλιο; Από ευφάνταστους μάγειρες που αξιοποίησαν καλά υλικά! Αυτό το πιάτο μου έκανε κλίκ, Κική μου!
    Καλό Ιούνιο! Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειρηνη μου συμφωνω απολυτα μαζι σου,ολα τα ωραια ξεκινουν απο μια καλη βαση!!!!!
      χαιρομαι για το κλικ που σου εκανε το πιατο,αχααχ!!!!
      καλο μηνα και καλο καλοκαιρι και καλα μπανακια!!!!
      φιλια!!!!

      Διαγραφή
  9. Έχω διαβάσει για το χαβίτσι. σε αφιερώματα που κατά καιρούς έχουν κάνει κάποια περιοδικά μαγειρικής, στην Ποντιακή κουζίνα, Κική μου.
    Αλλά ομολογώ πως δεν θα το έβαζα στις συνταγές προς εφαρμογή...όμως εσύ κορίτσι το απογείωσες, και με κάνεις να θέλω να κάνω δοκιμές! Άσε που έχω και αρκετό άλευρο καλαμποκιού ;-)

    Καλό μήνα σας εύχομαι εκεί στον όμορφο Βορρά. Που θα πάει; Θα 'ρθει το καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πηνελοπη, εδω στον ομορφο βορρα "κανει καλοκαιρι" για δυο μερες και μας "χειμωνιαζει" για κανενα απογευματακι,1-2 μερες....ουφ !!!!
      χαιρομαι ιδιαιτερα που εστω και λιγο το ειδες με καλο ματι το χαβιτσακι αχαχαχαχ!!!!!
      πολλα φιλια σου στελνω απο τον ομορφο βορρα!!!!!

      Διαγραφή
  10. Δεν θέλω να φανώ στριμμένη (που είμαι λίγο), αλλά δεν τα πάω καλά με τα φρούτα και με το συνδυασμό φαγητού-φρούτου, οπότε εγω θα τα σπρώξω στην ακρη και θα καταβροχθίσω τα υπόλοιπα στο πιάτο. Το χαβίτσι πρώτη φορά το ακούω και έτσι που το βλέπω μου θυμίζει λιγο την πολέντα ίσως? Που φατσικά την ξέρω και αυτή, δεν εχω μαγειρέψει ποτέ. Τελικά η επιστροφή στα βασικά και δοκιμασμένα ανα τα χρόνια υλικά, with a twist σου ταιριάζει (λεω γω τωρα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βρε το εμπειρο το ματι πως φαινεται...το παρομοιασες με πολεντα που δεν εχεις μαγειρεψει ποτε και εχεις απολυτα δικαιο!!!!και μενα πολεντα μου θυμιζει!
      οοοχιιιιι δεν φανηκες "στριμμενη" τανιαααα,για να πω την αληθεια εγω δεν μπορω τα κεικ με κομματακια φρουτα μεσα .. .. εε περι ορεξεως ξερεις!!!
      ευχαριστω για το "λεω εγω τωρα" :)))
      Kisses!!!!

      Διαγραφή
  11. Απίθανο χρώμα! Πάντως και γω το βούτυρό μου το θέλω τσιγαριστό, που αν το πεις γαλλικά, δηλαδή beurre noisette, δεν έχει πλέον τόσα τριγλυκερίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχ!!!!μα ποσο δικαιο εχεις δασκαλε κλεομενη :)
      οπως και να το κανουμε ενα beurre noisette ειναι πιο λεπτεπιλεπτο απο το "τσιγαριστο βουτυρο"....σιγουρα 20 τριγλυκεριδια πιο κατω !@#!@#@$!$#

      Διαγραφή
  12. Τι ωραίο πιάτο!
    Απλό και φίνο παράλληλα.
    Μου αρέσει που έχει και μια ιστορία από πίσω του :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου ερμιονη μου,
      τα πιατα με "ιστορια" παντα θα εχουν θεση στα "μαγειρικα",
      τα σεβομαι τα πιατα αυτα(μαλλον πρεπει να δω ψυχολογο ε?αχαχαχ)
      φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  13. agapimeni mou kikitchen eida xavits(i) kai mpika !xaxaxa ti mou thimises...to exo faei me ta kila kathoti megalosa mesa se pontiaki oikogeneia opou to xavits eixe panta tin dikia tou ksexoristi thesi sto trapezi opos kai ta kinteata xaxax to fagaki sou den to efaga alla fenete panemorfo eimai omos sigouri oti prosopika den tha mou arese oxi giati den itan kalomagiremeno apla kai mono epeidi den kavourdises to aleuri kai pisteuo pos ekei vriskete kai oli tou i nostimia !exei kanena mina pao stin mama mou kai erxete i giagia me ena piato xavits aman leo tha ton skiso alla to vlepo xlomo leo re giagia auto giati xlomiase etsi ?mou leei den kavourdisa to aleuri giati to ithela ligo pio elafri e kano tin vlakia na dokimaso etsi opos sikosa to koutali to katevasa apeutheias xaxaxaxa gia mena xavits xoris kavourdismeno aleuri den trogete sigoura omos tha eskiza tis garides me ta smeoura xexexe keep cooking my dear kai keep feeding us!xxx

    lixouda is back ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα εισαι το καταλλαληλοτερο ατομο με την πιο εμπεριστατομενη και to the pount κριτικη!!!!!!!!!!!!!!!!!
      εχεις απολυτο δικαιο και κατι παραπανω οτι παιζει μεγαλο ρολο το φουρνιστο/καβουρδισμενο βουτυρο!!!!
      χαβιτσ λεμ και κλαιμ!!!αχαχαχαχ!!!
      σε φιλω και παμε πλατεια αν δεν βρεξει!

      Διαγραφή
    2. λες"το εχω φαει με τα κιλα" ....αχαχαχαχαχα!!!!
      σ αγαπω!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Κική μου!
    Το χαβίτσι δεν το ήξερα αλλά και οι γονείς μου έτρωγαν κάτι αντίστοιχο στη Κατοχή... έναν χυλό με καλαμποκάλευρο (άλλοτε αλμυρό κι άλλοτε γλυκό με πετιμέζι ή σταφίδες).
    Πάντως, το καλαμποκάλευρο μεγάλωσε γενιές και γενιές αν και ο πατέρας μου δεν θέλει ούτε να το δει στα μάτια του!!!
    Το χαβίτσι που έφτιαξες όμως είναι πλουσιότατο και νοστιμότατο!!! Έχει μια μοναδική φινέτσα!!
    Γεια στα χέρια σου Κική!!! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κικη μου σε ευχαριστω!!!!!
      ετσι οπως το λες ειναι,το καλαμποκαλευρο εχει μεγαλωσει γενιες σε δυσκολες καιαντιξοοες συνθηκες.
      ο μπαμπας σου κικιτσα μαλλον εφαγε αρκετο καλαμποκαλευρο στα νιατα του και τωρα ουτε να το δει,αχαχ!!!
      φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  15. Εγώ ούτε που το είχα ακούσει Κική μου! Φαίνεται πλούσιο και γευστικό έτσι όπως το δείχνεις πάντως! Πολλά φιλιά και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία post Κική!
    Δεν τη γνώριζα την συνταγή και ενθουσιάστηκα απο την υφή της και τον συνδυασμό γαρίδες με rasberries!!
    καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ γιωργο!!!
      χαιροαι που σου αρεσε!!!
      καλη σου μερα!

      Διαγραφή
  17. Το χαβιτσι πρώτη φορα το άκουσα, αλλα φαινεται ωραίο και μαστιχωτο! Μου αρεσουν οι υφές και οι ωραίες γλυκόξινες γευσεις, γεια στα χερια σου κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αριαδνη ευστοχο το σχολιο σου γιαι πραγματικα προκειται για μαστιχωτη υφη εξαιτιας του τυριου!!!!αστερι εισαι!!!
      χαιρομαι που σου αρεσε καλη μου!
      φιλια!!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ενδιαφέρον πιάτο, πρώτη φορά ακούω το χαβίτσι αλλά είμαι σίγουρη ότι θα μου άρεσε, τρελαίνομαι για κρέμες! Όμορφη παρουσίαση! Καλημέρα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω χαααραααα!!!χαιρομαι που σου αρεσε!
      ελπιζω να το δοκιμασεις,παιζει μεγαλο ρολο στη γευση το φουρνιστο ή καβουρδισμενο αλευρι!!!!
      πολλα φιλια χεχε!!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ενδιαφέρον πιάτο, πρώτη φορά ακούω το χαβίτσι αλλά είμαι σίγουρη ότι θα μου άρεσε, τρελαίνομαι για κρέμες! Όμορφη παρουσίαση! Καλημέρα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο μ' αρέσει όταν μαθαίνω καινούρια πράγματα στην μαγειρική. Αυτό δεν το είχα ξανακούσει και μου φαίνεται υπέροχο!! Πρέπει να το δοκιμάσω! Ευχαριστώ Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ευχαριστω Μαγδα μου!!!!!
      πολλα φιλια και μιαυπεροχη εβδομαδα!!!1

      Διαγραφή
  21. Καλέ, τι έφτιαξες;;;; Δεν το έχω ξανακούσει αλλά δείχνει ονειρεμένο! Και δεν συζητώ καν την αναβάθμιση με τη γλυκόξινη γαρίδα! Έσκισες Κικίτσα μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κικα μου σε ευχαριστω παααρα πολυ!!!!
      καλη και νοστιμη εβδομαδα,φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτικό πιάτο και γευστικότατο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Interesting :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε