welcome to kikis kitchen

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΠΑΝΣΕΤΑ ΜΕ ΓΕΥΣΗ ΣΦΕΝΔΑΜΟΥ, ΑΦΡΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΜΕ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ ΚΑΙ ΤΣΙΛΙ





Αγαπητέ jamie Oliver,

Κυριακή πρωί,τα παιδιά παίζουν στο σαλόνι με τον μπαμπά τους. Τα χιλιοειπωμένα παιδικά τραγούδια ακούγονται από τον υπολογιστή.Εγώ χαρωπή στην ανοιχτή κουζίνα ψήνω μπέικον και φτιάχνω τηγανίτες.Όχι πες μου jamie,ζω ή δεν ζω το αμερικάνικο όνειρο;
Ένα μεγάλο καλάθι  λείπει,να γεμίσω μέσα τοστ και κρασί να φορτωθούμε στο τεράστιο αυτοκίνητο και να πάμε στην εξοχή για πικ-νικ(δίπλα σε λίμνη κατά προτίμηση).
Υπέροχη συνταγή, σίγουρα θα την ξανά κάνω!Όλα τα υλικά τόσο ταιριαστά και το καυτερό τόσο ξεχωριστό!Μια πανδαισία!Τα λέμε...

...η ετυμηγορία του άσημου κοινού.

Μου βγήκαν 5 τηγανίτες. Το δοκίμασαν δύο.Ο τρίτος δοκιμαστής,η Δημητρούλα δύο σε ένα(είναι έγκυος), έπαθε γαστρεντερίτιδα και έτσι ατύχησε.Στον πρώτο δοκιμαστή,τον "λακωνικό" άρεσε.Δεν έχω περισσότερα να πω καθώς ο λακωνικός αν του αρέσει κάτι λέει "ωραίο" και αν δεν του αρέσει λέει "χάλια' ή "διαφορετικό" ή στην καλύτερη περίπτωση "καλό αλλά....".

Ο δεύτερος δοκιμαστή,ς ο σαρκοφάγος που σας έλεγα, ενθουσιάστηκε!"το καλύτερο πρωινό που έχω φάει","σε κάθε πιρουνιά γευόμουν και κάτι διαφορετικό", ¨την όλη διαφορά την έκανε το καραμελωμένο μπέικον-είπαμε σαρκοφάγος ντε-" και πολλά ακόμα θετικά σχόλια. Όπως καταλάβατε ο δεύτερος δοκιμαστής είναι το αντίθετο το λακωνικού.

Όσο ζω μαθαίνω

Η chilli sause Lingham's είναι μια πυκνόρρευστη σάλτσα από τσίλι,ζάχαρη,ξίδι,ιδανική για ντιπ.

Αλλαγή σχεδίων.

Αντί για chilli sause Lingham's έβαλα μια άλλη που βρήκα στο σούπερ μάρκετ με παρόμοια συστατικά.
Αντί για κόλιανδρο έβαλα μαϊντανό.

ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ

















LETS DO IT

ΥΛΙΚΑ
Για τις τηγανίτες

1 φλιτζάνι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 μεγάλο αυγό(εγώ έβαλα δυο μικρά)
1φλυτζάνι ημιαποβουτυρωμένο γάλα
1φρέσκο πράσινο τσίλι(γενικά μια μικρή καυτερή πιπεριά)
40γρ τυρί τσένταρ
1 χούφτα κατεψυγμένο καλαμπόκι
ελαιόλαδο

Για τα γαρνιρίσματα
4 ώριμες ντομάτες
1 ώριμο αβοκάντο(το δικό μου δεν ήταν και πολύ ώριμο)
1 λαιμ
1/2 ματσάκι φρέσκο κόλιανδρο(εγώ επιμένω στον μαϊντανό)
8 φέτες μπέικον
σιρόπι σφενδάμου
ένα κεσεδάκι άπαχο γιαούρτι
σάλτσα τσίλι

επι το έργον...

-χτυπάμε με ένα πιρούνι το αλεύρι με τα αυγά το γάλα και μια πρέζα αλάτι
- προσθέτουμε στο χυλό λεπτό κομμένες φέτες καυτερής πιπεριάς
-προσθέτουμε τριμμένο το τυρί 
-προσθέτουμε το καλαμπόκι
(αφήνουμε στην άκρη τον υπέροχο χυλό και ετοιμάζουμε τη γαρνιτούρα)
- χοντρό κόβουμε τις ντομάτες και το αβοκάντο
-προσθέτουμε χυμό από 1/2 λαιμ
-προσθέτουμε τα φυλλαράκια κόλιανδρου-μαιντανού
-αλάτι-πιπέρι
(αφήνουμε στην άκρη τη γαρνιτούρα και πιάνουμε το μπέικον) 
-ρίχνουμε το μπέικον σε αντικολλητικό τηγάνισε σιγανή φωτιά μέχρι να γίνει τραγανό
 -ραντίζουμε με το σιρόπι σφενδάμου και το αφήνουμε για κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο μέχρι να καραμελώσει αρκετά.
(ετοιμάζουμε τις τηγανίτες)
- ρίχνουμε ένα κουταλάκι λάδι σε ένα μικρό τηγάνι σε μέτρια φωτιά
- με μια κουτάλα προσθέτουμε μια ποσότητα χυλού στο τηγάνι και το απλώνουμε 
-μόλις χρυσίσει την γυρίζουμε από την άλλα
-την μεταφέρουμε στο τηγάνι
-προσθέτουμε στο κέντρο μια κουταλιά γιαούρτι
-προσθέτουμε από πάνω τη γαρνιτούρα ντομάτας αβοκάντο
-προσθέτουμε από πάνω δυο φέτες μπέικον
- περιχύνουμε με μερικές σταγόνες τσίλι σάλτσα(εξαρτάται από τα γούστα αλλά πραγματικά του πάει τόσο μα τόσο πολύ)


Thats all

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την ιδέα σου καταρχην!!!!! έχω τρελαθεί με τον τρόπο που περιγράφεις την διαδικασία παραγωγής του πιάτου σου είναι σαν να μου τα λέει φίλη !!!!μου άρεσαν πολύ οι τηγανίτες αν και δυσκολεύτηκα να βρω τι είναι το σφενδαμο !τελικά με την βοήθεια μιας υπαλλήλου σουπερ μάρκετ έμαθα αφού είχα ρωτήσει όλον τον κόσμο !!!! χαχαχ !!! περιμένω με αγωνιά να αναρτήσεις την επόμενη συνταγή από τον συμπαθέστατο και σε μένα Jamie!!! Ελπίζω να συνεχίσεις να γράφεις με τον ίδιο τρόπο γιατί ρίχνω πολύ γέλιο !!!!!καλή επιτυχία kikaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!είμαι πολύ ενθουσιασμένη μετο μπλογκ..προς το παρων τουλαχιστον!
    και γω μαθαίνω συνεχώς απο κάθε συνταγή καινουρια πράγματα!!...ελπίζω και γω με τη σειρά μου να συνεχίσεις να με διαβάζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε