welcome to kikis kitchen

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

ΟΙ ΑΣΗΜΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΜΟΥ


Το μπλογκ αυτό-χμμμ και η ζωή μου θα τολμήσω να πω- θα ήταν ανούσιο-ανούσια- αν δεν υπήρχαν "αυτοί".
Θα ήταν η καλύτερη  συνταγή....χωρίς αλάτι!
Σχολιάζουν και κρίνουν τις συνταγές ανελέητα,αλύπητα μα πάνω απ όλα με αγάπη και ειλικρίνεια!
Σας παρουσιάζω λοιπόν,σε πρώτη φάση,τους βασικούς μου δοκιμαστές(στην πορεία θα συμπληρώσω τη λίστα μου και με τους υπόλοιπους αγαπημένους μου δοκιμαστές που πέρασαν από το τραπέζι μου).
Διαβάστε,εμπιστευτείτε,ταυτιστείτε και μαγειρέψτε!
(η σειρά παρουσίασης είναι τυχαία!)




 Η Μαμ.
Είναι η υπέροχη νύφη μου.Η γυναίκα του Big bro.
Της αρέσει το φαγητό.Μπορεί να κλάψει από ευτυχία με την πιο απλή γεύση πχ ντομάτα με φέτα και τηγανητές πατάτες ή μαρουλοσαλάτα με φρέσκο κρεμμυδάκι.Ξέρει να εκτιμάει δεόντως όμως και τις πιο σύνθετες γεύσεις.
Απεχθάνεται το κοκορέτσι και γενικά όλα τα inside(συκώτι κτλ)
Παλιά δεν τελαινότανε για κρέας...μετά γνώρισε και παντρεύτηκε τον Big Brother μου...



Ο Λακωνικός
Είναι Ο σύζυγος,το στεφάνι μου.Του αρέσουν τα υγιεινά αλλά ευχαρίστως τρώει και ένα πίτα γύρο και ας γκρινιάζει μετά.
Τρελαίνεται για ρύζι και νερόβραστα λαχανικά.
Δεν σχολιάζει και πολλά όσον αφορά στο φαγητό...γιατί κατά τα άλλα δεν τον λες και λιγομίλητο...
Τα επίθετα "καλό" "ωραίο" "νόστιμο" σε συνδυασμό με σούφρωμα χειλιών σημαίνουν :πολύ ωραίο,εξαιρετικό φαγητό,θα το έτρωγα ξανά και ξανά.
Η φράση "καλό....διαφορετικό" σημαίνει ότι σε λίγα λεπτά θα ακούσεις τι δεν του άρεσε και το επίθετο "καλό" πάει περίπατο.



Ο Σαρκοφάγος.
Είναι ο BIG bro μου.Λάτρης της... σάρκας.Του αρέσει το καλό φαγητό και δεν εννοώ το υγιεινό.Όλα τα όσπρια και λαχανικά τα θεωρεί συνοδευτικά.Προτιμάει τα μεγάλα ψάρια.
Του αρέσουν οι έντονες γεύσεις.
Δίνω  ιδιαίτερη βαρύτητα στην κριτική του γιατί τα γούστα μας πολύ συχνά ταυτίζονται(δεν υπάρχει περίπτωση να τρώει και να μην δοκιμάσω από το πιάτο του ακόμα και αν τρώω και γω το ίδιο)
Την γνώμη του θα την πει ειλικρινά και απόλυτα.
Τρελαίνομαι να εκθειάζει με χίλια δυο λόγια ένα φαγητό που του άρεσε.
Θα δοκιμάσει τα πάντα αλλά δεν θα φάει κάτι που δεν του αρέσει ούτε με σφαίρες.


Ο Σοφός
Μη σας παραπλανά η φωτό,σοφός είναι σας λέω και ειναι ο little bro μου(μεγαλύτερος απόμενα κατά 5 χρόνια και 7 μήνες,να τα λέμε αυτά)
Έχει πολλές γνώσεις για όλα,στο δια ταύτα γνωρίζει από τεχνικές ψησίματος μέχρι περίεργα υλικά...θεωρητικά πάντα γιατί πρακτικά δεν μαγειρεύει συχνά αλλά οταν το κάνει μπορώ να πω οτι μαγειρεύει πολύ ωραία(οχι πιο ωραία από μενα...οτι πεις ένα παραπανω!!!)
Δεν είναι της ποσότητας αλλά της ποιότητας.Ξέρει να εκτιμήσει το καλό φαγητό αλλά και το καλό "βρώμικο" από την  καντίνα.
Του αρέσουν τα αλμυρά και τα καυτερά φαγητά(ωμή καυτερή πιπεριά,λοφάκι από αλάτι πάνω στο τραπεζομάντιλο φαγητού,βούτα την πιπεριά στο αλάτι,όποιος κατάλαβε κατάλαβε)
Του αρέσουν πιο πολύ τα θαλασσινά/ψαρικά και απεχθάνεται δια ροπάλου τα εντόσθια,τα χοιρινά,ε και κατσικάκι θα φάει στο τσακίρ κέφι.


Η Μάνατζερ
Μανα,μανούλα μητέρα μαμά.
 Είναι μόνο μια...και στο τέλος έχει πάντα δίκιο(Greek Mama)
Έμπειρη μαγείρισσα και κάτι παραπάνω...παν έμπειρη και καλή μαγείρισσα.
Την γνώμη της θα την πει χωρίς φόβο και πάθος(μέχρι 128 φορές το πολύ)
Τρώει τα πάντα,αλλά αν κάτι της μυρίσει λίγο άσχημα ούτε που θα το αγγίξει και καλύτερα να μην το αγγίξει κανείς.
Τρελαίνεται για μακαρόνια.Τρελαίνεται για λαχανικά και για πολύ συγκεκριμένα γλυκά.
Η ντοματοσαλάτα στο τραπέζι της  υπάρχει χειμώνα καλοκαίρι και γενικά δεν υφίσταται γεύμα χωρίς σαλάτα.
Μπορεί να ετοιμάσει σε μισή ώρα(και πολύ λέω)  ξαφνικό γεύμα/δείπνο για δέκα άτομα(και λίγα λέω) και να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι.Thats my momy!(έβαλα τη συγκεκριμένη ωραία φωτό γιατί...δεν με έπαιρνε να βάλω άλλη!)


Η Λιχούδα
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά,δεν είναι 28.
Είναι η πολυαγαπημένη μου φίλη,κολλητή,κουμπάρα,μπακ(ξέρει αυτή).Την ξέρω από τότε που με ξέρω.
Τρελαίνεται για junkfood.Μαζί μπορούμε να φάμε ότι άλλοι 4 μαζί.
Είναι λιχούδα,δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα λαχταριστό "φαγώσιμο" όσο και σκασμένη να είναι.
Δεν τρελαίνεται για ψάρια, για χταποδάκι όμως δε λέει ποτέ όχι.
Αν κάτι της αρέσει θα το αποθεώσει αν όχι....θα πει τέτοια λόγια που και εγώ θα σκεφτώ αν θα το φάω(Κριός στο ζώδιο)
Είναι απόλυτη και έχει για όλα γνώμη.
Είναι κρεατού.Τα μακαρόνια και οι σούπες είναι για τους ξενέρωτους.


 Ο πάτερ φαμίλιας

Ο μπαμπάς μου.Λίγα θα πω πολλά θα καταλάβετε.Θεωρεί την πίτσα "ανακατεμένα πράγματα".Θέλει ξεκάθαρες γεύσεις.Θέλει να βλέπει τι τρώει.Πολλές σάλτσες και πολλά ψιλολόγια δεν τα μπορεί.Κατά τα άλλα τρώει τα πάντα και δεν δυσκολεύει τη μάνατζερ με την καθημερινή του σίτιση.







Εγώ.
Είμαι ψαρού.Βασικά τρελαίνομαι για ότι βγαίνει από θάλασσα και τρώγεται.
Είμαι όμως και κρεατού.
Δύσκολα θα πω "δεν το τρώω αυτό".Όσο και χάλια να είναι τουλάχιστον θα το δοκιμάσω.
Μου αρέσει να δοκιμάζω νέες γεύσεις.Σίγουρα ανήκω σε αυτούς που θεωρούν το φαγητό μια από τις απολαύσεις του μάταιου τούτου κόσμου.
Τα ζυμαρικά δεν είναι στα τοπ μου(εκτός αν εντός περιέχουν χταποδάκι,γαρίδεςκτλ)
Από τότε που έγινα μαμά "την ψάχνω" πιο πολύ με τα υλικά(βιολογικά,ποιοτικά,διατροφική αξία και όλα τα σχετικά που είναι και μόδα τελευταία)
Τέλος πρέπει να δηλώσω ότι με λένε κική και δεν είμαι γλυκατζού.

MY PRECIOUS

Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω από την παρουσίαση τους πιο πολύτιμους δοκιμαστές της ζωής μου.Με περηφάνια σας παρουσιάζω τους δυο μου γιους αλλά και τον ανεψιό μου...αφήνω τις φωτό να μιλήσουν γιατί τα λόγια είναι ανίκανα!


































36 σχόλια:

  1. Ρε εχουν να πεσουν μηνυσεις!!! Για μενα θα δουλευεις μετα που θα τελειωσουμε απο τα δικαστηρια!
    Ακου μ αρεσει το αλατι. Επειδη βαζω λιγο και στη λακερδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!και ξανα αχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!! ξέχασα να αναφέρω για το κρεμμύδι το φρέσκο που το τρως όπως ο μπακσ μπανι το καροτο αλλα είπα άντε να μη σε κόψω τα τυχερα!

      Διαγραφή
  2. Ουφ, συγκινηθηκα λιγο.Μαλλον γερναω.Οπως ο παππους Κικη, που οτι και να του πεις κλαιει!Τεσπα,θελω να κανω τρια σχολια ακομα 1)ελπιζω του χρονου να ειναι και η Αλεξανδρουλα δοκιμαστης μαζι με τα παιδακια μου 2)μια μερα θα σου κανω μεγαλο χουνερι.Μεσα στο πιατο μου θα βαλω κατι ετσι ωστε οταν δοκιμασεις να το φυσας και να μην κρυωνει.3)Κεφαλαιο μαμα."Αν κατι της μυρισει λιγο",που για να γινει αυτο θα πρεπει να εχει ληξει το τροφιμο τουλαχιστον ενα μηνα πριν.Ντοματοσαλατα-"μαμα γιατι κοβεις τις ντοματες τοσο μεγαλες μεσα στην σαλατα?","για να τις ευχαριστιομαστε".Εχω την εντυπωση οτι παιρνει μια ντοματα και την κοβει στα 4.Ξαφνικο γευμα/δειπνο-Οταν ημουν μικρος 17-18 "μαμα θα μας φτιαξεις ενα ουζακι","ναι γιαβρουμ" και ερχοταν μετα απο ενα μισαωρο με ενα μπουφε ξενοδοχειου!(ο Παναγιωτης και σημερα ακομα εχει να το λεει).Σαρκοφαγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα,γελαωωωω!!!!!!
      1. για την αλεξανδρούλα θα κανώ ξεχωριστη ανάρτηση αφιερωμένη(κατσε να βγάλει κανα δοντακι πρωτα)
      2.δεν νομίζω να τακαταφερεις γιατί θα καταλάβωαπτηφάτσασου οτι κατι παιζει(δεν φημιζεσαι για το υποκριτικο σου ταλεντο)
      3.δεν έχω σχολιο...γελααααωωωωωωωω!!!!
      4.αααααααχαχαχαχαχαχ!
      α επισης εχω να πω οτι στη φράση σου"μαλλον γερναω" βγαλε το "μαλλον" μουαχαχαχααχ

      Διαγραφή
  3. χαχαχα πολυ ευστοχα τα περι ορεξεως βιογραφικα κουνιαδουλα μου και οι φωτο που διαλεξες απο ζακυνθο...τελειες.!!!!θα εγραφα κι αλλα πολλα but με καλει ο μαραθωνιος θηλασμος...αχ τι να κανω κι εγω η μαμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νυφηηηηη μουουουυο!!!!!θυμάσαι:πέσαμε με τα μουτρα στοναστακο και χασαμε το ηλιοβασιλεμα!!!!!!
      .....και εκει που νομιζεις οτι εχεις αρκετη υπομονη/αντοχη ως ανθρωπος...έρχεται ο θηλασμος και συνειδητοποιεις οτι εχεις πολυ... πολυ ....πολυ περισσοτερη....σας φιλωωω κοριτσιαααα μου!!!!!!

      Διαγραφή
  4. 'Εχω εντυπωσιαστεί!!!!!!!!!!


    Σοφία Νταλκίτση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ Σοφία μου!!!πολυ χαιρομαι που σου αρεσε!!!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΑ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΣΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΗΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΩΝ ΣΟΥ!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑΙΙΑΖΟΥΝ ΓΑΝΤΙ!!!ΞΕΧΑΣΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΤΕΡΟ-ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ-ΙΚΑΝΟΤΕΡΟ-ΔΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΙΛΗ (ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ) ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!!!!ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!!!!! i love you i love you i love you you you you you,i love you και ας υπερβαλεις...λιγο(ακους εκει το φως της ζωης αχαχαχα)
      Σ αγαπω οπως εισαι,ετσι ακριβως οπως εισαι με τα ολα σου με τα ωραια σου με τα παντα σου και για παντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλα ρε....δεν ντρεπεσαι να εξυμνεις τον εαυτο σου υποδυομενη καποια αλλη? ετσι σε μεγαλωσα εγω?χαχαχαχα
    Υγ: σωστα τα λεει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχααα!!!!!!!θα με τρελανεται με τα σχολια,εχω ψοφισει στο γελιο!!!!!
      ε ετσι με μεγαλωσες,καθ εικόνα και καθ ομοίωση,αναίσχυντη και αλαζονικη!!!αχ ποσο σου μοιαζω !!!!

      Διαγραφή
  7. καλησπερα καια πο εδω!!! ολοι εχουμε μια λιστα με δοκιμαστες - θυματα!! τα πιο δυσκολα ειναι σιγουρα τα πιτσιρικια!! περιμενω τις νεες σου εκτελεσεις διασημων σεφ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αναστασια-Τασα!!!!
      Καλημερα και απο δω...χμμμ κρατας μυστικο?!!! θα σου αποκαλυψω τον επομενο σεφ που ερχεται στην κουζινα μου αλλα σσσσσσ μην το πεις.....ειναι..... ο...... εξαιρετικος υπεροχος μοναδικος Μπουρνταιν(bourdain)!

      Διαγραφή
    2. αααααααα τον αγαπωωωωω!!!!! εβλεπα την εκπομπη του συνεχειασ!!! δωστου χαιρετισματα ;) !!! αναμενω τις μπουρνταινοδημιουργειες!!

      Διαγραφή
    3. αχαχα μπουρνταινοδημιουργιες αχαχαχα!!!!!!Του δωσα τα χαιρετισματα,ειπε οτι περιμενει προσκληση και απο σενα!!!!!
      φιλια!!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτή είναι μια πολύ ωραία ανάρτηση! Η τελευταία φωτογραφία με τα ζουζούνια είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα υπεροχα ζουζουνακια μου...λιωνω...οπως καταλαβες ειμαι δηλωμενη χαζομαμα!!!!!ευχαριστω πολυυυυ για τα καλα σου λογια!!!!φιλια!

      Διαγραφή
  9. Ανήκω στην κατηγορία ΜΑΜ,
    απλα στο λέω για να ξέρεις τι θα μου στειλεις χα χα!
    Χαιρετώ την σέξυ μαγειρισσα (διανθιζω το γλύψιμο μπας και κάποια στιγμή μου ερθει κανενα πακέτο με αχνιστα θαλασσινα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχ!!!!εισαι και ΜΑΜ και ΘΕΑ!!!!!!Ε με τετοιο κοπλιμεντο(γλυψιμο αχαχαχα) δεν θα σου στειλω μονο τα μυδια αλλα ολο τον Βοσπορο!!!!!Εισαι θεα(ουπς στο ξανα ειπα)!!!!!

      Διαγραφή
    2. ..ξεχασα να σχολιάσω το πόσο σικ κυρία είναι η μαμά σου.
      Πρέπει άμεσα να κάνω post με μόδα για κομψές μαμάδες για να γίνει fan μου χι χι ;)

      Διαγραφή
    3. καλα τωρα δεν μπορεις να φανταστεις τι χαρα θα της δοσεις,θα της το πω να παρει τα πανω της!!!!αχαχαχαχ!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Α και να πεις της κολλητης σου (από κάτω) οτι ειναι θεά με το τιρμπαν και το γκλαμουρόζικο make up!

      Διαγραφή
    5. τετοια να της λες της κολλητης Λιχουδας να παιρνει θαρρος......!!!!!!!!!!!!!Ειδικα αυτο με το make up...χτυπησεςφλεβα!!!

      Διαγραφή
    6. Aaaa euxaristo poliii beauty an thes sou mathaino k ton tropo pos na vafese k meta na kaneis mpanio xoris na patheI tipota to makigiaz xaxaxa etsi prepei akoma k me to tourmpani sto kefali prepei na eimaste thees xaxa


      Lixouda

      Διαγραφή
    7. Πολυ θα θελα να παρακολουθησω ενα τετοιο σεμινάριο
      καθότι ειμαι λιγο sporty/casual κορίτσι και βάφομαι τόσο σπάνια
      που κάθε φορά κοιτάω την μάσκαρα και δεν θυμαμαι αν ειναι εργαλείο
      γραφείου ή κουζίνας χα χα!

      Υ.Γ.
      Αυτός ο Αντώνης μου φανηκε κομμάτι βλάχουρας. Γιατι έχει γαλλιακό όνομα αφου ειναι Αμερικλάνος?

      Διαγραφή
    8. Ααα beauty θα σε μαλωσω, η μασκαρα ειναι βασικο εργαλειο μαγειρικης, θα πρεπε να το ξερεις!!!
      Ο αντωνακης....μπουρτζοβλαχος αμερικανος ειναι,κεσκεσε μπουρνταιν!!!

      Διαγραφή
  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa exo trelatheiiiiiii exo xasei episodiaaaa mari skatoula ti foto piges kai evales san ton thiliko souleiman eimai kai min les psemata 28 eimai xaxaxaxaxax ti telio pou ekanes to blog den eida akoma tis sintages tha tis do meta me tin isixia mou fisika pio kala tha itan anti na tis vlepo na tis troo kiolas alla ligi ipomoni mexri na megalosi o mpempis etsi ki allios ton kovo se 2 mines na troei kai kamia mprizola gia orektiko !na paro kai kamia idea apo tis sintages giati poli fasolada tous taizo mipos kai tous piasei pritssssss(eipa na to po kompsa min po klasimo)xaxaxxa kai niothoun xortatoi kai tin epomeni mera mpas kai glitoso to magirema xaxaxaxaxaxaxaxa an akouseis periergoun thorivous min nomizeis mas vomvardizoun xaxaaxa re si apo olous tous chef auton ton mpourden ti ton evales sketi mpourda einai telios akinonitos zoadi sketo kai poli snomparia eidika otan irthe ellada o vlaks pou troei psaria me merenta kai ta theori kai gurme piato !xaxaxaxa!oust!krata re kai tipota gia mena na dokimaso steile minima kai tha rtho sfera etsi ki allios eimai i pio telia dokimastis pou exeis axaxaxaxa akoma limpizomai to stroganof mmmmmmmmm!ai ta leme kai apo konta kai go pou nomiza ta paratises esi piges se 3 chef re thirio!!!keep cooking kika and keep feeding us xxx

    lixouda edo,,,poinasmeni kai koursmeni pou ama pao goodys tha vgo meta apo kana xrono xaxaxaxaxxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. xaxaxaaxxaxa tora thimithika kati pou les gia tin MAM an tis mirisei kati paei na pei xalase!exei kana dio xronia trome kati den thimamai ti kai ego ithela ketsap kai fernei i Mam mia kai os sinithos koitao panta tin imeronia liksi !katakainourgia freskia freskia pou elige to 1998 xaxaxaxaxaxa exo psofisei apo to gelio kai mono pou to thimithika xaxaxaxaxaaxaxaxax den kano plaka to 1998 elige xaxaxaxaxa tha ksipniso kai to moro me epiasei neuriko gelio axaaxaxaxaxaxa

    lixouda!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nai re si mperdeutika tin manager ennoousa xaxaxaxaxaxax

    lixouda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε συ, κατουράει ο φιόγκος στη δεύτερη;
    Σαν το σκυλί μου, όπου βρει!

    χαχαχαχα είστε απίστευτοι!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχαχαχαχααχ!!!!!
      Ναι κατουραει το φιογκακι μου, ειναι η περιοδος που κοβαμε την πανα οποτε δεν ειχαμε χρονο να ψαχνουμε τουαλετες....τσισακια παντου!!!!!

      Διαγραφή
  14. Εψαχναα να βρω συνταγές σου για ένα τραπέζι που θα κάνω την Κυριακή και διάβασα αυτή την αναρτηση!ωραία πλέον ξέρω τους δοκιμαστες σου!:)καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα τωρα γιωργια μου ξερεις σε ποιον δοκιμαστη μου θα δωσεις την ψηφο εμπιστοσυνης σου!!!! Ελπιζω κατι να βρηκες για το τραπεζι σου!!! Και μονο που μπηκες στη διαδικασια να ψαξεις απο κικιτσεν για το τραπεζι....αχ πολυ χαιρομαιιιι!!!!!
      Πολλα φιλια!!!!!

      Διαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε