welcome to kikis kitchen

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΠΡΑΟΥΝΙΣ ΜΕ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ


Αγαπητέ Γιάννη Λουκάκο,


η σχέση μας δοκιμάστηκε αρκετά,μην ξεχνάς ότι "περάσαμε" 9 συνταγές  μαζί,με τις σαλάτες μας,τα μακαρόνια μας....βγήκαμε αλώβητοι ακόμα και από την αποτυχημένη φάβα μου.Ήρθε η  ώρα νομίζω  να δοκιμαστούμε και σε κάτι διαφορετικό,να δούμε αν τελικά μπορούμε να τα αντέξουμε όλα εμείς οι δυο...ήρθε η ώρα Γιάννη για το γλυκό.
Μπραουνις,εντάξει το ξέρουν όλοι,το έχουν δοκιμάσει όλοι....με μαγιονέζα όμως;Σίγουρα κάποιοι επιφυλακτικοί θα αισθάνονται μια ανακατωσούρα τώρα γιατί  δεν ξέρουν  ότι στη γεύση δεν θα καταλάβουν καθόλου τη μαγιονέζα αλλά η υφή  θα  τους  ενθουσιάσει.Δεν ξέρουν ότι είναι πανεύκολο γλυκάκι και έχει σίγουρη επιτυχία.Τα λέμε...

Η ετυμηγορία του άσημου κοινού

Η Μάνατζερ: όπως ήταν αναμενόμενο ξετρελάθηκε.Μου είπε καμιά 5-6 φορές σε άσχετο χρόνο πόσο της άρεσε το γλυκό...ε στην έκτη φορά της λέω"ε εντάξει  βρε μαμά θα το ξανά κάνω  αφού σου άρεσε τόσο" και  λέει"αυτό  ήθελα να ακούσω  για  αυτό στο είπα τόσες φορές".Αθάνατη Ελληνίδα μάνα-τζερ.

Ο Σοφός : του άρεσε πολύ,το βρήκε απολύτως πετυχημένο,όπως πρέπει να είναι ένα μπράουνις είπε,δεν κατάλαβε τη μαγιονέζα αλλά υπέθεσε ότι βοήθησε στην υφή και στην υγρασία του γλυκού.Τέλος είπε ότι τα φουντούκια θα τα προτιμούσε πιο καβουρδισμένα.


Ο Λακωνικός και ο πάτερ φαμίλιας:τους άρεσε πολύ και έφαγαν από  ένα τεράστιο κομμάτι.

Θεία θείος θεία θείος:οι αγαπημένοι μου θείοι (αδερφούλες και γαμπροί του παππού μου ) οι οποίοι ήρθαν για σουκου στον παππού, το ευχαριστήθηκαν και μαζί με αυτούς και εγώ που τους έβλεπα.Στην αρχή οι θείοι το παίξανε δύσκολοι...ε  κλασικά  τους πίεσα(χούι που πήρα από την γιαγιάκα μου και την μαμά μου) "ενα κομμάτακι θείο,έλα έλα,θα σου αρέσει,τι ψυχη έχει...κτλ) και έφαγαν τελικά και "αρέστηκαν", μαζί με μια μπάλα παγωτού δίπλα.Μάλιστα η θεία Θοδώρα ζήτησε και τη συνταγή η γλυκούλα μου και η θεία Ελισάβετ έφαγε και δεύτερο κομματάκι(η αλήθεια είναι ότι το πρώτο ήταν μικρό)

***όπως καταλάβατε δεν έμεινε ούτε φουντούκι.

Όσο ζω μαθαίνω.

Η μαγιονέζα τελικά έκανε το θαύμα της.

Αλλαγή σχεδίων

Τα πάντα κατά τον σεφ εποίησα

Φάτε μάτια ψάρια










LETS DO IT


ΥΛΙΚΑ


  • Για τα μπράουνις
    • 170 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα, λιωμένη
    • 2 αυγά
    • 200 γρ. μαγιονέζα
    • 300 γρ. μαύρη ζάχαρη
    • 170 γρ. αλεύρι
    • 50 γρ. κακάο
    • 4 γρ. μαγειρική σόδα
    • 1 γρ. βανίλια ε
    • 50 γρ. γάλα
    • 90 γρ. φουντούκι, καβουρδισμένο και χοντροκομμένο
    • βούτυρο, για προετοιμασία του ταψιού
    • αλεύρι, για προετοιμασία του ταψιού

    ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ
    -Χτύπησε τα αυγά με τη ζάχαρη, τη μαγιονέζα και τη βανίλια στο mixer να αφρατέψουν.
     -Πρόσθεσε σιγά σιγά το μείγμα της σοκολάτας στα αυγά, μέχρι να ομογενοποιηθεί εντελώς.
    - Σε ένα μπολ ανακάτεψε το κακάο, το αλεύρι και τη σόδα. 
    -Ρίξε το μείγμα με το αλεύρι σιγά σιγά στο μίξερ με το μείγμα της σοκολάτας και κατά διαστήματα σταματήστε το mixer και ανακάτεψε με μια μαρίζ το αλεύρι, που έχει μείνει στα τοιχώματα του κάδου του mixer.
     -πρόσθεσε το γάλα και τα φουντούκια. 
    -Προετοιμάστε ένα ταψί μεγέθους 24x40 εκ. και πρόσθεσε το μείγμα. 
    -Ψήσε σε φούρνο με αέρα στους 180° C. (Το μπραόυνις είναι έτοιμο, όταν βυθίσετε ένα μικρό μαχαίρι στο εσωτερικό του και αυτό βγει σχεδόν στεγνό, με λίγη υγρασία,εγώ το έβγαλα λίγο νωρίτερα γιατί το ήθελα πιο υγρό)

    THATS ALL

29 σχόλια:

  1. ααααα τι γκουρμεδια ειναι αυτη;;; δεν ειμαι φαν της μαγιονεζας και αν μ ελεγες οτι εχει μεσα πιθανον να το αφηνα με τροπο στο τραπεζι!!! αλλα για να ενθουσιαστηκαν ετσι ολοι κατι καλο θα ειναι!! πρεπει να το δοκιμασω!! εδω δοκιμασα κεικ με παντζαρι στη μαγιονεζαθα κολλησω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ερχοσουν στο σπιτι μου ντολμαδακι σιγουρα οταν θα σου προσφερα το γλυκο δεν θα σου ελεγα για μαγιονεζα...σε χω μαθει τασα μου!!!!!ΑΑΑ κεικ με παντζαρι.....θελωωωω!!!!!!!!!
      φιλια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Διαφορετικό αλλά σίγουρα πετυχημένο, κρίνοντας από τις φωτογραφίες και τα σχόλια! By the way, η κριτική επιτροπή καλοπερνά... :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στα οπα οπα τους εχω sundayspoon μου!!!!!Το γλυκακι μου(εννοω το γλυκακι του Γιαννη),οχιγια να το πενευτω αλλα πετυχε 100%,ωραια κρουστα απο πανω και οσο πρεπει υγρο μεσα!!ονειρο!!!
      φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  3. Ήξερα για το κέικ με μαγιονέζα!! Αλλά γιατί όχι και σε μπράουνις; Και από ότι βλέπουμε το άσημο αλλά....σημαντικό κοινό ενθουσιάστηκε!!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρηνη!!!!
      Κεικ με μαγιονεζα....αααα τι ωραια πραγματα που μαθαινω σε αυτα τα φαγητομπλογκ!!!!
      Το ασημο κοινο μου το τιμησε δεοντως,ειλικρινα δεν εμεινε ουτε φουντουκακι!!!!!!
      φιλια πολλα Ειρηνη μου με το υπεροχο μπλογκ σου!!!!!

      Διαγραφή
  4. Εύστοχες φωτογραφίες για ισάξιο γλύκισμα!

    Κι εγώ μάνα-τζερ είμαι πόσες φορές πρέπει να σου γράψω για την λαχταριστή σούπερ κοντινή λιχουδιά για να μου τη στείλεις;

    Κίσσις
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα καλα σε ειχα καταλαβει Ζαμπια μου,εισαι και συ στο κλαμπ.....στο Μανατζερ κλαμπ!!!!!!!Οκ τοτε το πιασα το υπονοουμενο θα σου στειλω οτι θες αχαχαχ
      ,προς το παρον ομως σου στελνω ενα φιλι και μια ευχη για μια καλη εβδομαδα!!!!!

      Διαγραφή
  5. Έχω φτιάξει κέικ με μαγιονέζα αλλά μπράουνις; Φαίνεται πολύ λαχταριστό! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ΜΑρια μου!!!
      μμμμ μαλλον πρεπει να το φτιαξω αυτο το κεικ με τη μαγιονεζα,ωραιο???
      Να σαι καλα και γεια και στα δικα σου τα χερακια με τα υπεροχα λαχταριστα γεμιστα κολοκυθακια σου με τραχανα που ειναι ενα ονειρο!!!
      φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  6. Η ωμή, σκέτη μαγιονέζα είναι από τα λίγα πράγματα που σιχαίνομαι! Κρυμμένη μέσα σε κέικ ή μπράουνι μάλλον θα την έτρωγα όμως! Αν εγκρίνει και ο Γιάννης πείστηκα και θέλω το κομμάτι μου με παγωτό από δίπλα παρακαλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εφτασεεεεεεεε!!!!!!!!Σου στελνω ενα κομματι..καιπαγωτο...χμμμ μηπως θα ηθελες να σου στειλω και μιαμαγιονεζα για να βουτας το μπραουνις?μπλιαααχ!!!αχαχαχαχα!!!!
      Dark chef πραγματικα στη γευση δεν καταλαβαινεις τηνμαγιονεζα,πιστευω θα σου αρεσει!!!
      φιλια!!!!

      Διαγραφή
  7. Πα-πα-πα...κάνω πως δεν το βλέπω τέτοια ώρα, Κικίτσα μου!

    Και μου τρέχουν τα σάλια και πρέπει να πω, ότι ακόμη δεν έχω μπει στον πειρασμό, να βάλω μαγιονέζα σε κεκάκι κι' ας έχω διαβάσει πως βγαίνει με εξαιρετικά αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελοπη μου τολμησε το!!!!Το αποτελεσμα ιδανικο,ειναι μπραουνις με 100% επιτυχια!!!!
      καλοο και νοστιμο μηνα να εχουμε πηνελοπη!!!!!φιλια!!!!

      Διαγραφή
  8. Το μπράουνι φαίνεται εξαιρετικό! Καλοψημένη επιφάνεια, υγρό και ζουμερό στο εσωτερικό,
    αλλά αυτή η μαγιονέζα μου κάθεται κάπως. Έχω ξαναδεί συνταγές με μαγιονέζα σε κέικ αλλά
    πραγματικά το δικό σου το λιμπίστηκα! Λες να με καταφέρεις να το φτιάξω;
    Μεγάλη οικειότητα βλέπω με τον κ. Λουκάκο, φαίνεται "περάσατε" πολλά μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη μου Mookies!!!

      Με το χερι στην καρδια (ουπς βαρυνε τοκλιμα,αχαχαχ) σου λεω οτι δεν θα καταλαβεις τη γευση της μαγιονεζας ουτε τοσο δα,τολμησε το και το αποτελεσμα θα σε κανει περιφανη!!!!!!!
      Εγω με τον Γιαννη...."ψωμι και αλατι" φαγαμε μαζι αχαχαχ!!!!(ψωμι και αλατι ειναι το εστιατοριο του στην αθηνα!!!)
      φιλια φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  9. ena tha sou po "ftou sou k pali ftou sou sa de ntrepesai gaidoura"kala re ekane gliko kai de me fonakses?ti thes na peso sta patomata kai na xtipiemai mazi me ton tito kai ton stelaki???re tha fonakso kai enisxiseis ton pari ton alex kai ton mpempi mou!mono an to ksanaftiakseis kai me fonakseis na fao tha se sinxoreso allios tha sou kano megao xouneri!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sinxistika vradiatika apapapapapapa!!!

    neuriasmeni lixouda!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχ!!!
      σου χω τρελο προγραμμα για σουκου....και την κυριακη....ελατε τα "γυναικοπαιδα" απο το πρωι(φυσικα μεχρι το βραδυ,παρε αδεια απο τον πρεσβη),....home alone dear,θα γινει χαμος!!!θα σου φτιαξω οτι γουσταρεις!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτητην Κυριακη? Ναι? Θα ρθω και εγω με την ταρτιέρα μου για ταρτο-σκευασματα, για σεμινάριο ''μπογιάτισμα στα μουτρα'' απο την RR!

      Διαγραφή
    3. home alone to soukou?ore mana mou tha anastenaksoun ta pirounia mou fenete mia epidromi sta goodys einai oti prepei k meta spitiko glikaki apo ta xerakia sou!parakalounte osoi parevrethoun na min exoun paidia mazi tous to theama einai akros akatallilo k paradima pros apofigin gia tin mellontiki diatrofi tous cccxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa


      ekstasiasmeni lixouda!!!!

      Διαγραφή
    4. πωπω κοριτσοκατασταση,τρελαινομαι λεμε!!!!!!χαμος!!!!Beauty μην ανησυχεις καθολου,η ρουλα η λιχουδα θα σε μπογιατισει,θα σε κανει αγνωριστη(τωρα αυτο δεν το λες και καλο).Ελα αγκαζε με την ταρτιε-ρουλα σου......εγω θα εχω αγκαζε την Ρουλα!!!!!

      Διαγραφή
  10. Όλο μαται αψάρια τρώμε... και κοιλιά περίδρομο!
    Μου αρεσει πολύ η μαγιονέζα σε ψαρι, σε πατατες τηγανιτές στο ψωμι (δυο στρώσεις :)

    Να σου πω την αμαρτία μου, αυτον τον Λουκάκο δεν τον πολυσυμπαθώ (θα μου πεις οτι τους περνάω ολους γενεές 14 χα χα)
    λιγό μπουλκουμές στριμμένος μου κάνει. Εχω, δε, την εντύπωση οτι δεν πρεπει να είναι τοσο καλός σεφ, απλά εχει πολύ καλούς βοηθούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο μάτια ψάρια... ηθελα να γράψω
      αλλα απο την πείνα τα μπουρδούκλωσα χα χα :)

      Διαγραφή
    2. Το καταλαβα beauty μου,εννοω το "μαται αψαρια"...μαλλον επειδη πεινουσα και γω...ειδες τι σου ειναι να "συμπασχεις" ,μπορεις να καταλαβεις τον αλλονρεπαιδι μου...!@@#$#@%$^%$&^
      Να σου πω και γω την αμαρτια μου(.....δηλαδη μια απο ολες..ναι εχω και αλλες αμαρτιες..τι στο πηγαδι κατουρησα...αχαχα) ο Γιαννης ρε παιδι μου ειναι πολυ διαδικασια,πολλες προπαρασκευες,πολυ μπλα μπλα σου μου του και στο τελος το αποτελεσμα ειναι ναι μεν ωραιο αλλα πολυς λογος ρε παιδι μου για το τιποτα που λεμε....αλλα και συ βρε μπιουτη τους εχεις κανει ολους κοσκινο τους γλυκουλιδες τους σεφ μου αχαχαχα!!!
      φιλια!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι βρε παιδι μου και γενικά δεν μου αρεσει να λέω κακό λόγο για ανθρωπους, αλλα αυτον τον ειχα δει απο κοντα στο ταβερνίο του και μουειχε φανει αντιπαθητικος και καβαλημενος για την ηλικία του.
      Αμ βεβαια εχει ενα σωρο προπαρασκευες (μη σου πω και Σαββατα χο χο) γιατι έχει ενα κάρο δουλάκια να του τα κάνουν!
      ...για το τίποτα ( εσύ το ειπες χα χα)!

      Διαγραφή
  11. Ααααααααααααα!!!!!!!!!!! Τί γκουρμεδιά γλυκάκι... αν και μεταξύ μας με τον Λουκάκο έχουμε μια ...απόσταση αλλά για να λες ότι είναι ωραίο το πιστεύω και σένα και τους δοκιμαστές σου!!!!! Κανένα ψίχουλο έμεινε;;;; Μπαααα, είμαι σίγουρη πώς όχι!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Κικη!!!!
      Εγω λοιπον θα μικραινω την αποσταση μεταξυ σας,ηδη το πρωτο βημα εγινε με το μπραουνις ε?!!!!!!!
      Αχ δεν εμεινε ,ουτε φουντουκακι,αλλα για χαρη σου μπορω να ξανα φτιαξω οτι θελεις!!!!
      φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  12. με μαγιονεζα εεε... χμμ... το βαζω στα προσεχως οταν μου επιτραπει κανενα γλυκακι γιατι κάνω και διαιτα.. Λαχταριστο και σοκολατενιο.. Οπως ακριβως μου αρεσει.. πολλα φιλια Κικη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Hope!!!!!
      οταν θα τελειωσεις απο τη διαιτα βαλε στο προγραμμα το μπραουνισακι,θα το απολαυσεις!!!
      Ειναι σοκολατενιο οπως σου αρεσει και οπως του αρμοζει!!!!!!
      φιλια πολλααα!!!!!

      Διαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε