welcome to kikis kitchen

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΕ ΤΑΧΙΝΙ ΤΗΣ ΠΕΠΗΣ




Αγαπημένη  μου Πέπη,

κοίτα  να  δεις  τι  έγινε  τώρα, μου  έχεις  δώσει  συνταγή  για  το  παιχνίδι αλλά  δεν το  ξέρεις!

Ας εξηγηθώ λοιπόν.Τα μπισκότα  αυτά  τα δοκίμασα  πριν δυο χρόνια στο σπίτι  στη  θάλασσα.Τα  είχε φέρει η αγαπημένη μου Μ.α.μ από μια συνταγή που είχε βρει στο internet.Αυτό ήταν,έρωτας με την πρώτη ματιά.Από τότε  τα καθιέρωσα,τα έχω κάνει άπειρες φορές,την έχω δώσει σε 10 άτομα,μέχρι και τα παιδάκια στο  σχολείο του γιου μου κέρασα.Είναι τα αγαπημένα μου μπισκότα.Προχθές διαπίστωσα  για μια ακόμα φορά ότι ο κόσμος είναι μικρός.Η λατρεμένη μου συνταγή που μου την έδωσε η αγαπημένη μου Δημητρούλα την είχε πάρει από... http://pepiskitchen.blogspot.gr/ !
Δεν σε ήξερα τότε,θα  μου  πεις ούτε τώρα σε ξέρω αλλά  θα σου  πω  τώρα νιώθω  πως σε ξέρω γιατί παρακολουθώ το μπλογκ σου ανελλιπώς και συναναστρεφόμαστε φαγητομπλογκικά!Είχα σκοπό να αναρτήσω μια άλλη συνταγή σήμερα,αλλά πήρα τέτοια χαρά που τα καλύτερα μπισκότα ever είναι δικά σου,που χθες το απόγευμα τα έκανα στα γρήγορα για να ανεβάσω την ανάρτηση και να σου εκφράσω τον ενθουσιασμό μου(δεν κοιτάω τα υλικά της συνταγής,τα ξέρω απ έξω).Προτείνω σε όλους να τα φτιάξουν και ιδιαιτέρως σε όσους έχουν παιδιά καθώς είναι άκρως υγιεινά.Τα μπισκότα αυτά είναι ποιοτικά και εθιστικά,όπως είναι  και το blog σου Πέπη.Τα λέμε...

Η ετυμηγορία του άσημου κοινού

Τα έχει δοκιμάσει όλη η  οικογένεια και  η ευρύτερη οικογένεια  και φίλοι και γνωστοί και άρεσαν σε όλους(άλλοι περισσότερο και άλλοι  λιγότερο).

Τα τρια υπέροχα πλάσματα(τα δυο αγοράκια μου και ο ανεψιός μου) : τα λατρεύουν και έχω και τη συνείδηση μου  ήσυχη  γιατί είναι άκρως υγιεινά και θρεπτικά.Σήμερα  το ταπεράκι του γιου μου έχει ταχινο μπισκότα της Πέπης.

Όσο ζω μαθαίνω

την αγαπώ αυτή την συνταγή.

Αλλαγή σχεδίων

-Αντί  για τη διαδικασία που χρειάζεται για την πραλίνα εγώ βάζω κομματάκια μαύρης σοκολάτας που είναι πιο υγιεινό και  γρήγορο.

-Αντί για ταχίνι απλό  βάζω ταχίνι ολικής άλεσης.Πιο υγιεινό πεθαίνεις!

Φάτε μάτια ψάρια








LETS DO IT

Θα σας γράψω τη συνταγή με την δική μου εκδοχή(με τα κομματάκια μαύρης σοκολάτας και όχι πραλίνας φουντουκιού.Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει την συνταγή με  την πραλίνα εδώ, έχει και ωραίες φωτό η Πέπη κατά την διαδικασία.)

ΥΛΙΚΑ

24 περίπου κομματάκια κουβερτούρας που τα έχεις κόψει με το μαχαίρι

1 ποτήρι ταχίνι ολικής άλεσης

1 ποτήρι αλεύρι ολικής άλεσης

1/2 ποτήρι μέλι

1 κουταλάκι άρωμα  βανίλιας

1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ

1 κουταλάκι σόδα(καμια φορα το  ξεχνάω  και  δεν βαζω,εξισου ωραια  γινονται)

μία πρέζα αλάτι

2 αυγά(και ένα  να  βάλεις πάλι  ωραια  γινονται)


 επί το έργον

-βάλε όλα τα υλικά, εκτός από τα κομματάκια σοκολάτας, σε ένα μπολ και ανακάτεψε με το κουτάλι

-αλεύρωσε τις παλάμες σου και πάρε μια μικρή ποσότητα από το μείγμα 

-κάνε ένα μπαλάκι και πάτα το ελαφρά ώστε να γίνει δίσκος

-βάλε στη μέση ένα κομματάκι σοκολάτας και κλείστο με τη ζύμη σχηματίζοντας πάλι μπαλάκι

-τοποθέτησε το σε ταψί που έχεις βάλει αντικολλητικό χαρτί

-ψήσε σε προθερμασμένο στους 200 για 10λεπτά.

THATS ALL



30 σχόλια:

  1. Την εχω στο μάτι και εγώ αυτή την συνταγή, αλλά τώρα που λεςότι είναι τόσο καλή θα την ανεβάσω στην λίστα με τα to-do.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!
    Πόσο χαίρομαι που σας άρεσαν!!! Η δική σου εκδοχή με τη κουβερτούρα είναι ακόμα πιο εύκολη και υγιεινή.
    Μου άρεσε πολύ που τα συνδύασες με τον σπάιντερμαν. Είναι ο αγαπημένος του ανηψιού μου...θα του φτιάξω και τα μπισκότα λοιπόν!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ Κική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστω πεπη μου που τοσο καιρο "σε ειχα στην κουζινα μου" κ δεν το ηξερα, αχαχα!!!!
      Πολλα φιλια σου στελνω !!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη συνταγή πολύ υγιεινή, λαχταριστή, νόστιμη, απίθανη για μικρούς και μεγάλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω σε οοοοολα Μαχη!!! Ταχινο μπισκοτα λεμε κ κλαιμε, αχαχα!!
      Φιλια!!!!

      Διαγραφή
  4. Η Πέπη είναι εγγύηση! Και αυτά τα μπισκοτάκια είναι κάτι παραπάνω από λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαχταριστα κ εθιστικα!!!! Αν αρεσουν στον μικρουλη σου θα σου λυσουν τα χερια!!!! Φιλακια χρυσα!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Γεια στα χερακια σας κορίτσια μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηθελα να κάνω αυριο μπισκότα/κουλούρια, λες να αλλαξω πλάνο και να κάνω τα απο πάνω που εχουν και ταχίνι που μου αρέσει? Λες? Τι λες? Λέγε οτι θες λέγε... που λέει και το λαικό άσμα :)

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστην να λεει εκεινη μονο ξερει.... (δεν θυμαμαι τι λεει μετα!)
      Ε αφου σου αρεσει το ταχινι δεν εχεις αλλη επιλογη...ειναι μο νοδρομος beauty,τελεια και παυλα!!!!

      Διαγραφή
    2. ...και μέσα της θα κλαιει!

      Α χα χα
      Καλό Κυριακάτικο shopping :)

      Διαγραφή
    3. Αστεριιιιιιιι εισαι,οοολα τα ξερεις!!!!!!
      αχαχα!!!
      καλη εβδομαδουουουολααααα!!!!

      Διαγραφή
  7. Με ξεσηκώσατε με τα ταχινομπισκότα και, αντι για κουραμπιέδες με βλέπω να τρέχω για ταχίνι! Ανάποδη είμαι, το ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ,amelie μου τρεξε για ταχινι....αλλα φτιαξε και κουραμπιεδες....οι γιορτινες μερες μια δοση υπερβολης την εχουν!!!!
      φιλακιαα πολλα!!!

      Διαγραφή
  8. Τελεια φαινονται!μολις βρω λιγο χρονο θα τα φτιαξω.πειραζει αν βαλω σταγονες κουβερτουρας για να μην καθομαι να κοβω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα καλο μου "χρυσο"!!! Φυσικα μπορεις να βαλεις σταγονες, ωραια ιδεα!!!! Οσο περισσοτερες τοσο μεγαλυτερη η απολαυση!!!!

      Διαγραφή
  9. Μας ιντριγκάρεις να τη δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ ωραια κικη, τον πετυχα τον στοχο μου, αχαχα!!! Μια δοκιμη θα σας πεισει φυσικα!!!

      Διαγραφή
  10. Με τόσο ένθερμη εισαγωγή δεν έχω αμφιβολία ότι είναι τα αγαπημένα σας μπισκότα,
    το blog της Peps άλλωστε είναι γεμάτο με υπέροχες συνταγές!
    Παρόλο που δεν συμπαθώ το ταχίνι (δυστυχώς) με βλέπω να τα δοκιμάζω.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως αυτη η συνταγη mookies μου, σου αλλαξει την γνωμη που εχεις για το ταχινι.....ισως και οχι...χμμμ για να δουμε!!!!! Φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  11. Η Πέπη είναι αστέρι και η συνταγή της πολύ ωραία αλλά κι εσύ Κικίτσα μου γλυκιά έβαλες την πινελιά σου και τα έκανες ακόμη πιο τέλεια!!! Λατρεύω το ταχίνι και τα μπισκοτάκια σας θα είναι σίγουρα πεντανόστιμα!!!
    Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα κικιτσα παντα με τα γλυκα λογακια σου!!!!
      Thank yoouuou!!!!
      φιλιααα!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Κική μου κ καλή εβδομάδα!!! Έκανα τα μπισκοτάκια σου το Σάββατο κ μοσχομύρισε όλο το σπίτι!!! Βέβαια δεν είχα βανίλια κ έβαλα κανέλα, αλλά τους πήγαινε! Χώρια που φουσκώνουν, γίνονται τούμπανο. Μπράβο για την συνταγούλα σου, αλλά θερμή παράκληση να ανεβάσεις κ άλλες υγιεινές συνταγές στο μέλλον. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Γιωτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αχ δεν ξερεις ποσο χαιρομαι με αυτα που μου εγραψες!!!!!!Δεν ξερεις ποσο χαιρομαι που τα εφτιαξες!!!!!!!1000 ευχαριστω!!!!!!
      Η προσθηκη κανελας πολυ ενδιαφερουσα προταση,θα το δοκιμασω και γω την επομενη φορα,μπραβο Γιωτα!!!!
      Η παρακληση σου...διαταγη μου,αχαχαχ,θα το ψαξω περισσοτερο με τα πιο υγιεινα!!!!
      σου στελνω πολλα πολλα φιλια!!!!

      Διαγραφή
    2. Αγαπάω ταχίνι οπότε έγιναν τα αγαπημένα μου μπισκότα!!! Σε ευχαριστώ πολύ... Πολλά φιλάκια <3

      Διαγραφή
  13. Ενταξει, ηταν που ηταν καταπληκτικη η συνταγη, εσυ την πηγες ενα βημα παραπερα!!!!!!
    Μα ειναι τοσο ωραιο οταν βρησκουμε κατι που ειναι τοσο νοστιμο!! Μπραβο σου Κικιτσεν!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα Χρυσαυγη ποσο χαιρομαι με τα καλα σου λογια!!!!!!!!!!!!
      Ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!!!!
      πολλα φιλια!!

      Διαγραφή

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε