welcome to kikis kitchen

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ ΤΩΝ ΔΕΚΑ



Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να είμαι κατά δέκα συνταγές πιο έμπειρη.Το περίεργο για τα δικά μου τα δεδομένα είναι ότι παραμένω ακόμα ενθουσιασμένη.



Μέχρι στιγμής έμαθα:
-Τι είναι οι χαλαπένιος, ποια είναι η μουστάρδα ντιζόν,τι είναι το γκαραμ μασάλα και πολλά άλλα υπέροχα και τελείως άγνωστα πρoς εμένα υλικά.
-Έμαθα διαφορετικούς τρόπους ψησίματος.
-Έμαθα πως να οργανώνω το χώρο μου και το χρόνο μου ώστε να μην αγχώνομαι κατά το μαγείρεμα.
-Έμαθα  να οργανώνω τη λίστα για τα ψώνια ώστε να μην πελαγώνω.
-Έμαθα να διαχειρίζομαι ένα μπλογκ.


Αξιολογηση

Με άριστα τα 5 αστέρια και χάλια το 1αστέρι θα κρίνω γευστικά τις δέκα συνταγές σύμφωνα με τις δικές μου προτιμήσεις,λαμβάνοντας όμως υπόψιν μου και τους άσημους δοκιμαστές.Σίγουρα θα αναρωτιέστε  πως κατέληξα στην κλίμακα "5-1αστέρια",σας λέω λοιπόν ότι κατέληξα έτσι αυθαίρετα.
 
5 αστέρια:

-Μεξικάνικη ντοματόσουπα
-Τηγανίτες με καπνιστή πανσέτα
-Τραγανό χοιρινό με κολοκυθάκια
-Λαβράκι ασιατικό
-Πάστα πέστο

4 αστέρια:

-Κοτόπουλο ντιμ σαμ
-Ψητές γαρίδες κατζούν
-Αβοκάντο σε τοστ

3 αστέρια:

-Μινεστρόνε με κοτόπουλο ποσέ

2 αστέρια

-φουζίλι με λουκάνικο

Προσοχή παρακαλώ: Μέχρι και τα 3 αστέρια σημαίνει ότι θα ξανά έκανα τη συνταγή,ο λόγος που βάζω 3 και 4 αντί 5 είναι για κάθε συνταγή κάποιος μεμονωμένος λόγος  σε συνδυασμό με κάποια σχόλια των δοκιμαστών.
Τα 2 και το 1 αστέρι σημαίνει ότι δεν θα ξανά κάνω το κυρίως μέρος της συνταγής.Πχ στη συνταγή φουζίλι με λουκάνικο  θα κάνω σίγουρα  τη σαλάτα που ήταν υπέροχη,τα μακαρόνια όμως όχι.Δεν νομίζω να μπερδεύτηκε κανείς!!..!!!..!!!


 Κορυφαίες αναρτήσεις
Οι συνταγές που συγκέντρωσαν τα περισσότερα "κλικ" είναι:
(ξέρω έχετε τόση αγωνία που τρώτε τα νύχια σας)

1.Τραγανό χοιρινό
2.Ντοματόσουπα
3.Τηγανίτες με καραμελωμένο μπέικον    
    
  Επίλογος

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τα εκατομμύρια των θαυμαστών του μπλογκ και τους άπειρους followers.
Για το τέλος αφήνω τους μοναδικούς και ανεπανάληπτους άσημους δοκιμαστές μου, που με τις εμπεριστατωμένες τους αξιολογήσεις έδωσαν πνοή στο μπλογκ.Τους δίνω λοιπόν υπόσχεση/απειλή ότι στο μέλλον θα υπάρξη ανάρτηση εξαιρετικά αφιερωμένη στις μεγάλες αυτές προσωπικότητες...θα χω και φωτογραφικό υλικό!

..keep cooking...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πες τα εξω απο τα δοντια αλλα κρατα και ενα επιπεδο ντε